Η Lena Dunham ασχολείται με τη μόδα στο νέο της ντοκιμαντέρ

Η Lena Dunham ασχολείται με τη μόδα στο νέο της ντοκιμαντέρ

2' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η Lena Dunham έγινε το νέο ‘Ιt girl’ όταν η σειρά στην οποία πρωταγωνιστούσε (σκηνοθετούσε και έγραφε) έγινε μεγάλη επιτυχία. Το ‘Girls’ κέρδισε αρκετά βραβεία και η Lena Dunham άρχισε να απασχολεί τα media όχι μόνο για τις γυμνές σκηνές της στη σειρά αλλά και για τα περιττά της κιλά και τις εντυπωσιακές εμφανίσεις της στο κόκκινο χαλί. Το ενδιαφέρον για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα ήταν μεγάλο τόσο από τους fans της όσο και από τον κόσμο της showbiz, έτσι ανακοινώθηκε πρόσφατα πως η εταιρεία παραγωγής της Lena θα δημιουργήσει ένα ντοκιμαντέρ για το διάσημο ατελιέ κοστουμιών Bindle& Keep.

Η ηθοποιός ήταν από μικρή λάτρης της μόδας προσπαθώντας πάντα μέσα από το στιλ να εκφράσει την αυθεντικότητά της. Σε ηλικία 11 ετών είχε φωτογραφηθεί για τη Vogue ως ένα από τα παιδιά της γενιάς της που ήταν fashionable με αξιοθαύμαστο τρόπο. Η Lena σήμερα, εμφανίζεται στο κόκκινο χαλί με δημιουργίες Erdem, Marni, Miu Miu, Yohji Yamamoto και Prada με μεγάλη άνεση, αφού παρά τα κιλά της αισθάνεται υπέροχα για το σώμα της. Οι θαυμαστές της την λατρεύουν για αυτόν ακριβώς το λόγο και σε μια προσπάθειά της να παρουσιάσει και άλλα τέτοια θετικά παραδείγματα, πήρε την απόφαση να ασχοληθεί με τη νέα της παραγωγή, το ντοκιμαντέρ ‘Three Suits’.

Το ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί στο αμερικάνικο HBO παρουσιάζει το ατελιέ κοστουμιών Bindle & Keep στο Brooklyn της Νέας Υόρκης που έγινε πολύ δημοφιλές στην ομοφυλοφιλική και λεσβιακή κοινότητα της πόλης. Τα κοστούμια της εταιρείας φτιάχνονταν κατά παραγγελία για πελάτες με πολύπλοκα γούστα και ανάγκες αφού αρκετοί ήταν και τρανσέξουαλ. Το ντοκιμαντέρ θα ακολουθεί τους πελάτες και όλη τη διαδικασία παραγωγής των κοστουμιών, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυσκολία αλλά και τη σπουδαιότητα αυτή της δουλειάς για τους ανθρώπους που έχουν πολύπλοκες προσωπικότητες. Ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, Daniel Friedman, σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα του περιοδικού Vanity Fair είπε πως του έκανε εντύπωση όταν η ομάδα της Dunham τον πλησίασε σχετικά με το ντοκιμαντέρ αφού όπως τόνισε «η τέχνη που κάνουμε είναι τόσο συγκεκριμένη που ήταν δύσκολο να πιστέψω ότι αυτοί οι τόσοι σημαντικοί άνθρωποι  έδειξαν ενδιαφέρον για τη δουλειά μας».

Το πελατολόγιο του ατελιέ παρουσιάζει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον, αφού εκτός από πολλούς συναρπαστικούς ανθρώπους που θέλουν κοστούμια για τους γάμους και επίσημες εκδηλώσεις, πολλοί από τους πελάτες είναι και διάσημοι ομοφυλόφιλοι αλλά και τρανσέξουαλ, όπως η πρωταγωνίστρια της σειράς ‘Orange is the New Black’, Laverne Cox (που κέρδισε μια υποψηφιότητα για βραβείο Emmy), η οποία είναι και η πρώτη τρανσέξουαλ που δημόσια μίλησε για αυτό. Ο ιδιοκτήτης του Bindle & Keep έχει και ο ίδιος μια ενδιαφέρουσα ιστορία:  Ο Friedman ήταν ένας αρχιτέκτονας που πριν από εφτά χρόνια ξαφνικά έχασε την ικανότητα να γράφει και να διαβάζει και προσπάθησε να βρει ένα διαφορετικό επάγγελμα ώστε να ορθοποδήσει. Στράφηκε, λοιπόν, σε χειρονακτική εργασία χρησιμοποιώντας τις γνώσεις του στην τέχνη για να δημιουργήσει το ατελιέ που έχει σήμερα. Όταν ανακάλυψε ότι πάσχει από τη νόσο Lyme είχε ήδη δημιουργήσει μια πολύ βαθιά σχέση με τους πελάτες του που παραμένουν πάντα πιστοί στην αισθητική του. Εξάλλου, το ατελιέ του Friedman κάλυψε ένα μεγάλο κενό που είχε αφήσει η βιομηχανία της μόδας στην συγκεκριμένη κοινότητα.

Το ντοκιμαντέρ που έχει αναλάβει η Lena Dunham, η Jenni Konner αλλά και η εταιρεία παραγωγής A Casual Romance Productions, θα επιμεληθεί από τον σκηνοθέτη Jason Benjamin (του Gilrs) αλλά και από τον κινηματογραφιστή Bob Richman (του An Inconvenient Truth και του My Architect).

Επιμέλεια: Ιωάννα Χουλιαρά

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή