ΣΤΙΛ

Διαιτητικά σνακ για φλατ κοιλιά

diaititika-snak-gia-flat-koilia-2059913

Τα Χριστούγεννα είναι δύσκολο να αποφύγουμε τις εορταστικές λιχουδιές στα πάρτι και το ρεβεγιόν, για αυτό καλό είναι να προτιμάμε σνακ και ορεκτικά που όχι μόνο δεν παχαίνουν αλλά θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας και την κοιλιά μας flat! Οι παρακάτω συνταγές είναι ιδανικές τόσο για επίσημες εκδηλώσεις όσο και για τις μέρες που θα ξεκουράζεστε στο σπίτι και θα θέλετε να απολαύσετε ένα μικρό και διαιτητικό σνακ:

Γεμιστά ντοματίνια: Κόψτε 8 ντοματίνια στη μέση και γεμίστε τα με ένα μείγμα από τυρί ρικότα, μαύρες ελιές και πιπέρι. Σερβίρετε μαζί με κρακεράκια.

Καναπεδάκια: Προτιμήστε καναπεδάκια με λαχανικά ή με κοτόπουλο μαζί με σάλτσα σόγιας

Μπισκότα: Μπορείτε να απολαύσετε μέχρι 3 μπισκότα μαύρης σοκολάτας κατά προτίμηση βιολογικά!

Γιαούρτι: Μισή κούπα γιαούρτι με 2 κουταλιές μέλι, μία κουταλιά γλυκού κακάο και μισή κούπα βατόμουρα.

Φρούτα: Μισή κούπα αχλάδια ψιλοκομμένα και κρέμα από κάσιους. Αναμείξτε 2 κουταλιές κάσιους με μια κουταλιά νερό, μισό κουταλάκι μέλι, λίγη βανίλια και αλάτι και πολτοποιήστε σε μια πεντανόστιμη κρέμα!

Smoothies: Αναμείξτε στο μπλέντερ 1 πορτοκάλι με μια κούπα παγάκια, μισή κούπα γάλα, μια κουταλίτσα μέλι και λίγη βανίλια

Τυρί: Σερβίρετε μήλο μαζί με φετούλες κίτρινο τυρί και γαρνίρετε με σχοινόπρασο

Μπρουσκέτα:  Φτιάξτε μπρουσκέτες με ψωμί ολικής άλεσης, 2 κουταλιές ρικότα και ένα μείγμα από βατόμουρα, φράουλες και δυόσμο

Λαχανικά: Φτιάξτε μια πιατέλα με γεμιστές πιπεριές. Θα χρειαστείτε κόκκινες πιπεριές και για τη γέμιση μια κουταλιά γουακαμόλε και μισή κούπα μαύρα φασόλια

Μπάρα δημητριακών: Σε ένα φούρνο μικροκυμάτων λιώστε 2 κουταλιές μαύρης σοκολάτας (νιφάδες) και μεταφέρετε αμέσως σε αντικολλητικό χαρτί. Πασπαλίστε με φιστίκια και σταφίδες και βάλτε στο ψυγείο μέχρι να σκληρύνουν.