ΣΤΙΛ

Πού πας με το κολάν;

picmonkey-collage--11

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από μια γυναίκα με κολάν που είναι πιο παχιά από εσένα.

Οι γυναίκες έχουμε πολλά πλεονεκτήματα: Έχουμε καλύτερη αντίληψη, είμαστε multi-taskers και δίνουμε σημασία στην λεπτομέρεια. Κι έχουμε κι ένα ραντάρ που μας κάνει να εστιάζουμε στα άσχημα σημεία στο σώμα μιας άλλης γυναίκας. Το κάνουμε αυτόματα. Όταν μπαίνει μια κοπέλα σε μια καφετέρια, για παράδειγμα, ο άντρας θέλει να δει τα θετικά πάνω της. Εμείς από την άλλη θα δούμε την κυτταρίτιδα, τους χοντρούς αστραγάλους, ότι φοράει ντεμοντέ αξεσουάρ κι ότι δεν φτιάχνει ωραία φασολάκια. Δεν είναι κακία, το κάνουμε ασυναίσθητα για να αισθανθούμε καλύτερα με τον εαυτό μας. Και τις μέρες που δεν νιώθουμε καλά, η στρουμπουλή κοπέλα με το κολάν και την ‘όχι και τόσο μακριά μπλούζα’ είναι σωτήρια για την ψυχολογία μας.

Μια μέρα που δεν ήθελα να αγχωθώ με τα κιλά μου, η πρώτη γυναίκα που παρατήρησα στο δρόμο ήταν πιο παχιά από εμένα. Φορούσε κολάν αλλά αισθανόταν περίφημα. Μάλιστα, μπορώ να πω ότι ήταν πολύ πιο κομψή και πολύ πιο γοητευτική. Εγώ από την άλλη προσπαθούσα να κρυφτώ μέσα σε φαρδιά ρούχα σαν να έχω ένα ταμπελάκι που έγραφε «μην με προσέχετε, έχω πάρει κιλά». Εκείνη – που μπορεί να είχε χάσει κιλά ή απλά να είχε συμφιλιωθεί με το σώμα της- μπορεί να ήταν πιο παχιά αλλά ήταν πιο όμορφη γιατί εξέπεμπε μια σιγουριά και μια θηλυκότητα.

«Θα ασχοληθώ με τα μαλλιά μου» είπα, κι αποφάσισα να αγοράσω ένα συγκεκριμένο προϊόν που έμαθα ότι κάνει θαύματα. Το φιξάκι ‘λαμπερά και πλούσια μαλλιά σε όγκο’ σε κάνει στην στιγμή να ξεχάσεις τα κιλά σου. Μπαίνω στο πολυκατάστημα και λέω στον πωλητή: «θέλω το προϊόν τάδε για λάμψη και όγκο». «Μα γιατί δεν θέλετε το προϊόν της τάδε εταιρείας για ταλαιπωρημένα μαλλιά;». «Γιατί δεν θέλω προϊόντα της τάδε εταιρείας», του λέω. Έφυγε! Ο πωλητής που μάλλον θα πληρωθεί περισσότερα χρήματα αν πουλήσει ένα συγκεκριμένο προϊόν, κατάλαβε ότι όχι μόνο δεν θα με πείσει αλλά έπεσε στην σπάνια (;) περίπτωση που ο καταναλωτής ξέρει ακριβώς τι θέλει. Για αυτόν ο κόσμος του θα ήταν ιδανικός αν γέμιζε το κατάστημα με ανθρώπους που δεν ξέρουν τι χρειάζονται αλλά θέλουν να ξοδέψουν λεφτά για ό,τι τους προτείνει εκείνος.

Διαβάστε περισσότερα εδώ