ΣΤΙΛ

Πρωινό: Τι να προσέξετε όταν κάνετε δίαιτα

shutterstock_164285141

Τι είναι καλύτερο; Ένα φρέσκο κέικ με μαρμελάδα ή σοκολάτα ή η αίσθηση ότι φάγατε ένα υγιεινό πρωινό που θα σας βοηθήσει να χάσετε κιλά. Η καλή μέρα ξεκινάει από το πρωί, όπως λένε, για αυτό αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στις λιχουδιές, πάρτε μια βαθιά αναπνοή και προσπαθήστε να αποφύγετε τις παρακάτω παγίδες:

1. Χυμός πορτοκάλι: Προτιμήστε ένα φρεσκοστυμμένο χυμό κι όχι έτοιμο, αφού μπορεί να περιέχει μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.

2. Το κέικ δεν είναι γεύμα:  Μην  προτιμάτε γλυκίσματα για το πρωινό γεύμα αλλά πρωτεΐνες όπως τα αυγά, γιαούρτι ή άπαχο κρέας.

3. Αποφύγετε τη ζάχαρη: Δημητριακά με ζάχαρη, ντόνατς, κρουασάν και ό,τι περιέχει ζάχαρη δεν είναι ιδανικά τρόφιμα για το πρώτο γεύμα της ημέρας.

4. Μην αποκλείετε τον καφέ: Εάν δεν ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη διατροφή που απαγορεύει την καφεΐνη, τότε μπορείτε να πιείτε σκέτο καφέ αλλά μην προσέξτε την ποσότητα. 

5. Ετοιμάστε σνακ: Εάν δεν φάτε ένα πλήρες πρωινό, ετοιμάστε υγιεινά σνακ για το γραφείο ώστε να μην απλώσετε χέρι στο πρώτο μπισκότο που θα βρείτε!

6. Προσέξτε την ποσότητα: Πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά είναι ο συνδυασμός της επιτυχίας, όμως προσέξτε μη το παρακάνετε με την ποσότητα καθώς μπορεί να καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες από όσες πρέπει.

7. Το πρωινό είναι υποχρεωτικό: Δεν είναι λίγοι αυτοί που δεν έχουν χρόνο για να ετοιμάσουν το πρωινό τους ή αυτοί που ‘δεν μπορούν να φάνε τίποτα το πρωί’. Εάν δεν τρώτε συχνά και παραλείπετε γεύματα, τότε ο μεταβολισμός σας θα κοιμηθεί και θα είναι δύσκολο να χάσετε κιλά.