Η Lana Del Rey είναι
το κορίτσι της H&M
ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΗΣ ΝΑ
ΤΙΤΛΟΦΟΡΕΙΤΑΙ «BORN TO DIE», ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ H&M, Η LANA DEL RAY
ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΣΧΟΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ
Τρίτη 17 Ιουλίου 2012
Το πρώτο άλμπουμ της έσκασε μύτη τον Ιανουάριο, όμως η Λάνα ντελ
Ρέι -ή Ελίζαμπεθ Γκραντ, όπως είναι το πραγματικό όνομά της- ήταν
ήδη γνωστή μέσα από το YouTube χάρη στις μελωδίες της και την
εικόνα του all American girl. Την συνέχεια την γνωρίζουμε όλοι.
Πριν καν μάθουμε να αναγνωρίζουμε το μέταλλο της φωνής της, ο
οπτικός ορίζοντάς μας καταλήφθηκε από φωτογραφίες και «λατρευτικά»
αξεσουάρ που αναπαράγουν το στυλ της. Ακόμα και τσάντα της αφιέρωσε
ο οίκος Mulberry, ο οποίος κατά τ’ άλλα κόπτεται για το βρετανικό
DNA των προϊόντων του.
Η φήμη της δεν άφησε ασυγκίνητη ούτε την H&M. Ο σουηδικός
κολοσσός, που διακρίνεται για τις συνεργασίες του με celebrities,
βρήκε στο πρόσωπό της τον τέλειο συνδυασμό κοριτσίστικης αθωότητας
και νουάρ μυστηρίου, βελούδινης θηλυκότητας και αποφασιστικότητας.
Το αποτέλεσμα είναι μια διαφημιστική εκστρατεία με άρωμα Λος
Αντζελες -η Λάνα ποζάρει με ροζ ανγκορά πουλόβερ με αστορτί
σορτσάκι σε στυλ παραστρατημένης στάρλετ του ’60-, η οποία θα
ολοκληρωθεί με την ανάρτηση στις 19 Σεπτεμβρίου της διασκευής του
«Blue Velvet» στο