Ενα διαζύγιο τονώνει
τις πωλήσεις
ΤΙ ΚΙ ΑΝ Η ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΗΣ
ΚΑΡΙΕΡΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ; Η ΚΕΙΤΙ ΧΟΛΜΣ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΔΕΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ
ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ HOLMES & YANG ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ
ΕΚΤΟΞΕΥΤΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ
ΚΡΟΥΖ
Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012
Πολλές και διάφορες ήταν οι παράπλευρες συνέπειες από το
διαζύγιο Κρουζ – Χολμς. Η σαϊεντολογία έγινε -για άλλη μια φορά-
αντικείμενο συζήτησης και επικριτικών σχολίων, οι αισθηματικές
σχέσεις του σταρ μπήκαν -ξανά- στο μικροσκόπιο, οι έχοντες
αμφιβολίες για την εξυπνάδα της Χολμς, διαψεύσθηκαν. Το κύμα
συμπάθειας προς την τέως κυρία Κρουζ υπήρξε εντυπωσιακό. Τόσο
εντυπωσιακό, ώστε ακόμα και ο πανίσχυρος Τομ λύγισε και παραχώρησε
το διαζύγιο με συνοπτικές διαδικασίες και ευνοϊκούς -προς την
Κέιτι- όρους.
Ομως, υπάρχει μια πτυχή του διαζυγίου που δεν έχει ακόμα
εξεταστεί. Πρόκειται για την σειρά ρούχων Holmes & Yang, που η
ηθοποιός εγκαινίασε το 2008 σε συνεργασία με την φίλη της,
στυλίστρια Τζιν Γιανγκ. Τα Holmes & Yang πωλούνταν στα
καταστήματα Barneys αλλά η προβολή τους από τα μίντια ήταν
περιορισμένη και το γεγονός είχε αντίκτυπο στην εξέλιξη της
εταιρείας.
καθώς και οι απανωτές έξοδοι της Χολμς στη Νέα Υόρκη με μοντελάκια
Holmes & Yang είχαν ως αποτέλεσμα την εντυπωσιακή αύξηση των
πωλήσεων. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψη μας ότι τον Σεπτέμβριο το brand
θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης,
τότε γίνεται φανερό ότι μια νέα, φιλόδοξη businesswoman γεννήθηκε
από τις στάχτες του διαζυγίου.