ΣΤΙΛ

Λίπος στην κοιλιά: Οι κίνδυνοι για την υγεία και οι λόγοι που δεν το χάνετε εύκολα

lipos-stin-koilia-oi-kindynoi-gia-tin-ygeia-kai-oi-logoi-poy-den-to-chanete-eykola-2091165

Το λίπος στην κοιλιά προστατεύει το στομάχι μας, το έντερο και άλλα ευαίσθητα όργανα, όμως το περιττό λίπος στην κοιλιά μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην υγεία μας. Όχι μόνο παράγει ορμόνες που διοχετεύονται στα αιμοφόρα αγγεία και σε διάφορα όργανα όπου δημιουργούν φλεγμονές αλλά μπορεί να συμβάλλουν στον κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων όπως η καρδιοπάθεια και ο διαβήτης.  

Ευτυχώς, η απώλεια κιλών σημαίνει και απώλεια λίπους από την κοιλιά, σύμφωνα με τους επιστήμονες, ενώ με τις σωστές και υγιεινές διατροφικές επιλογές μπορούμε εύκολα να αντιστρέψουμε την κατάσταση. Ποια είναι τα λάθη που κάνουμε στη διατροφή μας που συμβάλλουν στην αύξηση του λίπους στην κοιλιά;

1.Δίαιτες με λίγα λιπαρά: Είναι οξύμωρο, όμως για να μειώσουμε το λίπος στην κοιλιά πρέπει να καταναλώνουμε λίπος και συγκεκριμένα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, στους ξηρούς καρπούς και στο αβοκάντο.

2.Συσκευασμένα προϊόντα: Τα σνακ που περιέχουν ζάχαρη παράγουν μια ορμόνη που ενθαρρύνει το συκώτι να αποθηκεύσει το λίπος στην κοιλιά. Προσπαθήστε να τρώτε περισσότερα λαχανικά μαζί με το κύριο γεύμα σας για να αντιστρέψετε την κατάσταση.

3.Δίαιτα χαμηλή σε μαγνήσιο: Το μαγνήσιο βοηθά τον οργανισμό μας να συντονίσει πάνω από 300 λειτουργίες, μεταξύ άλλων σύμφωνα με έρευνες και η μείωση του σακχάρου στο αίμα και των επιπέδων της ινσουλίνης. Επιλέξτε λαχανικά πλούσια σε μαγνήσιο όπως τα φυλλώδη λαχανικά, οι μπανάνες και καρπούς σόγιας.

4.Τρώτε συχνά κόκκινο κρέας; Προτιμήστε ψάρια πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα όπως ο σολομός, οι σαρδέλες και ο τόνος και μειώστε το κόκκινο κρέας αντικαθιστώντας το με κοτόπουλο ή όσπρια.