ΣΤΙΛ

Next in Line

matter

Για έκτη συνεχή χρονιά, η ιταλική Vogue ρίχνει τα φώτα των προβολέων στις ανερχόμενες δυνάμεις της μόδας αναζητώντας και εντοπίζοντας νέα ταλέντα, μόνο που φέτος έχει έναν ισχυρό σύμμαχο: το yoox.com, ηγετική δύναμη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (και μέρος του ομίλου που προέκυψε από τη συγχώνευση με το Net-A-Porter.com), με 71 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες το 2015. Το πρώτο σημαντικό άνοιγμα του θεσμού The Next Talents είναι ότι δεν περιορίζεται πλέον σε γυναικεία ρούχα, αλλά περιλαμβάνει επίσης αντρικά, παιδικά και είδη design.

next-in-line0

next-in-line1

next-in-line2

Το δεύτερο και μάλλον σημαντικότερο για τους 11 φιλόδοξους σχεδιαστές είναι ότι οι συλλογές τους για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’16 ήδη πωλούνται στο yoox.com, προσφέροντάς τους δυνητικό αγοραστικό κοινό σε περισσότερες από 100 χώρες!

next-in-line3

Η πρώτη τους επίσημη παρουσίαση έγινε στο Palazzo Morando, στο Μιλάνο, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας, με μια έκθεση ανοιχτή στο κοινό. Κάτι ακόμα που έχει ενδιαφέρον είναι ότι, μολονότι η πρωτοβουλία υποστηρίζεται από δύο δυνάμεις αμιγώς ιταλικές, το πεδίο της αναζήτησης είναι διεθνές, φέρνοντας στους φετινούς φιναλίστ ονόματα από την Ινδία, την Ουκρανία, τη Νιγηρία ή τον Καναδά.