ΣΤΙΛ

Instaview

instaview-2142097

Διαθέτει το εξασκημένο μάτι του buyer, το ένστικτο του επενδυτή και το μυαλό του επιχειρηματία, σε συνδυασμό με αναμφισβήτητο γούστο. Συνεργάζεται σταθερά με design leaders αλλά ψάχνει πάντα το φρέσκο, το καινούριο. Ο Αλέξανδρος Βαρβέρης (των Interni και MODA BAGNO) επέστρεψε με τις καλύτερες εντυπώσεις από μια έκθεση που χαρακτηρίστηκε «smash hit», με 2.407 εκθέτες και 650 νέους designers κάτω των 35.

«ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΕΧΕΙΣ πολλά χιλιόμετρα να διανύσεις και χρειάζεται για να τη δεις μια εβδομάδα. Βλέποντάς την κάθε χρόνο και έχοντας την τιμή να την επισκεπτόμαστε νωρίτερα για να την “ακτινογραφήσουμε” χωρίς κόσμο, ξεχωρίζουμε ό,τι έχει πραγματικά ενδιαφέρον.

ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ, θα βρεθώ στην Brera, από τα πιο σημαντικά Design Districts του iSaloni, και στη Zona Tortona, για τη hip ατμόσφαιρα, την τέχνη και το street design. Εκεί βρίσκεις τους νέους σχεδιαστές, τα start-ups, ένα αμάλγαμα αντικειμένων, ανθρώπων και χωρών, ενώ στην Brera έχεις έναν συνδυασμό δυνατών brands και designers σε πολύ ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, όπως αυτή της bulthaup, που πρόβαλε τις κουζίνες της επόμενης δεκαετίας σε μια παλιά εκκλησία.

Η ΕΚΘΕΣΗ ΦΕΤΟΣ ήταν καλή. Τα περασμένα χρόνια, λόγω της κρίσης στην Ευρώπη, δεν έβλεπες τόσα ωραία κομμάτια. Καθώς υπάρχουν αγορές που πηγαίνουν πολύ καλά – στην Ανατολή, την Ασία, την Αμερική – οι εταιρείες έχουν επικεντρωθεί σε πιο luxurious products.

Η ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΑΥΤΗ διαφέρει και είναι πιο καλόγουστη. Πριν πέντε χρόνια, οι συλλογές απευθύνονταν σε Άραβες και Ρώσους, η πολυτέλεια ήταν πιο φανταχτερή, ενώ τώρα είναι περισσότερο εκλεπτυσμένη. Υπάρχει μια έμφαση στο μέταλλο και στο ξύλο – εξαιρετικής ποιότητας, πιο λεπτό, στρογγυλεμένο – στα πολυτελή υφάσματα και τα χειροποίητα έπιπλα.

ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΑΙΖΕΙ FULL, όχι λαμπερό αλλά πιο nubuck, κομψό. Το μάρμαρο, επίσης – ακριβά μάρμαρα με υπέροχα νερά και αποχρώσεις, σε ενδιαφέρουσες επιφάνειες.

ΤΙ ΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΣΕ το ενδιαφέρον; Τα μπαρ, το ένα πιο ωραίο από το άλλο. Και τα φωτιστικά, πολλά και ιδιαίτερα, όπως της βρετανικής εταιρείας CTO Lighting, που τώρα θα φέρουμε στα Interni».

instaview0

Άποψη από το περίπτερο της Kartell.

instaview2

Zona Tortona

instaview4

Pop-up store για το παρισινό Merci στη Zona Tortona Νο31, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια της Paola Navone.

instaview6

Nepal Μama, πολυθρόνα της Baxter επενδυμένη με Mongolian sheepskin και απλίκα από μπρούντζο.

instaview8

O Jaime Hayοn, το τρομερό παιδί του ισπανικού design, σχεδίασε για τη δανέζικη &Tradition ένα γραφείο σε τρία χρώματα: κόκκινο, μαύρο και λευκό.

instaview10

Mπουφές-bar για την ιταλική Ceccotti, που από το 1986 κατασκευάζει χειροποίητα ξύλινα έπιπλα – επιτομή του chic και του italian class.

instaview12

Very Wood. Ιταλική εταιρεία με έμφαση στο ξύλο, που αγαπά τους designers. Εδώ, η καρέκλα Unam του Sebastian Herkner, και μια κουνιστή πολυθρόνα για  γλυκούς ύπνους.

instaview14

Φωτιστικά Flower Pot της &Tradition, σχέδιο του Verner Panton στα τέλη του ’60. Φέτος λανσάρεται με νέα χρώματα.

instaview16

Η σειρά Puzzle, με κεραμικά πλακάκια των Edward Barber και Jay Osgerby για τη Mutina. Ένα παιχνίδι από γεωμετρικά σχέδια που ανοίγουν και κλείνουν, φτιάχνουν σύννεφα, νησιά, χάρτες, σε ένα ατελείωτο παιχνίδι αποκαλύψεων.

instaview18

Ο Αλέξανδρος Βαρβέρης μαζί με την Gloria Cazzaniga της Baxter στον δερμάτινο καναπέ Chester Μoon από τη νέα συλλογή της εταιρείας.

instaview20

Κρεβάτι του Ivano Redaelli από δέρμα nubuck με σεντόνια και σκεπάσματα από λινό και βαμβάκι. Ο Hermès της κρεβατοκάμαρας για τους λάτρεις  του design.

instaview22

Καναπές εξωτερικού χώρου με 3D print από την Paola Navone για τη συλλογή Ghost Up  της Gervasoni και φωτιστικά του Michael Sodeau.

instaview24

Η σειρά Social plus με καθίσματα σε έντονα χρώματα για την Pedrali.