Baby Shark: Το παιδικό τραγούδι με τις περισσότερες προβολές στο YouTube – Ξεπέρασε τα 10 δισ. views

Baby Shark: Το παιδικό τραγούδι με τις περισσότερες προβολές στο YouTube – Ξεπέρασε τα 10 δισ. views

Το «Baby Shark», το παιδικό τραγούδι που αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016 αλλά έγινε μεγάλη επιτυχία το 2019, είναι επίσημα το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, καθώς πρόσφατα ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια views

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το «Baby Shark», το παιδικό τραγούδι που αρχικά κυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2016 αλλά έγινε μεγάλη επιτυχία το 2019, είναι επίσημα το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube, καθώς πρόσφατα ξεπέρασε τα 10 δισεκατομμύρια views.

Το χορευτικό βίντεο του τραγουδιού που προέρχεται από τη νοτιοκορεάτικη εκπαιδευτική εταιρεία Pinkfong μεγάλωνε σταθερά το χάσμα που το χώριζε από τη δεύτερη θέση στη λίστα με τις περισσότερες προβολές στην πλατφόρμα, στην οποία βρισκόταν το «Despacito» των Luis Fonsi και Daddy Yankee. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της PinkFong Co. και δημιουργός του «Baby Shark» ανέφερε: «Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι το αγαπημένο μας “Baby Shark” έφθασε σε ένα ακόμη αξιοσημείωτο ορόσημο. Ήταν ένα πραγματικά σημαντικό ταξίδι να είμαστε μάρτυρες του γεγονότος ότι το “Baby Shark” έχει συνδέσει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τις επόμενες περιπέτειες του “Baby Shark” που θα φέρουν απαράμιλλες εμπειρίες σε ακόμα περισσότερους θαυμαστές παντού». 

Το «Baby Shark» ηχογραφήθηκε αρχικά από την εκπαιδευτική εταιρεία της Νότιας Κορέας και το ερμήνευσε ο 10χρονος Αμειρικανο-Κορεάτης τραγουδιστής Hope Segoine.

Η επιτυχία του ήρθε όταν έκανε το ντεμπούτο του στην 32η θέση στη λίστα του Billboard Hot 100 τον Ιανουάριο του 2019. Το 2020, ξεπέρασε το «Despacito» όταν έφτασε τις 7,04 δισεκατομμύρια προβολές, διεκδικώντας τον τίτλο του βίντεο του YouTube με τις περισσότερες προβολές όλων των εποχών. Τον ίδιο μήνα, το «Baby Shark» έλαβε 11 φορές πολυπλατινένια πιστοποίηση από την RIAA – Ένωση της Βιομηχανίας Ηχογράφησης της Αμερικής.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η επιτυχία έκανε πολλές προσωπικότητες στη βιομηχανία της μουσικής να διασκευάσουν το τραγούδι και να το κοινοποιήσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρουσιάζοντας στιγμιότυπα με τα παιδιά τους να το χορεύουν. Το 2019, η δημοτικότητα του τραγουδιού οδήγησε σε περιοδεία και μια συλλογή NFTs (ψηφιακά πιστοποιητικά ιδιοκτησίας και αυθεντικότητας, που αντιστοιχούν σε μοναδικά αντικείμενα, ψηφιακά ή και φυσικά) αποτελούμενη από έξι μέρη. 

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ειδήσεις σήμερα

Ακολουθήστε το kathimerini.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο kathimerini.gr

 

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή