Απλοποιεί τις ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων το Facebook

Απλοποιεί τις ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων το Facebook

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Απλοποιεί τις ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων το Facebook
Απλοποιεί τις ρυθμίσεις προσωπικών δεδομένων το Facebook-1

Η ιδιωτικότητα έχει υπάρξει κεντρικό και συχνά ακανθώδες ζήτημα

για το Facebook, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο το

χρησιμοποιούν για να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες με την

οικογένεια και τους φίλους τους. Καθώς όμως η υπηρεσία κοινωνικής

δικτύωσης επεκτάθηκε στην 5ετή της πορεία, ο έλεγχος των προσωπικών

δεδομένων από την πλευρά των χρηστών έγινε όλο και πιο

περίπλοκος.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι οι νέες ρυθμίσεις θα

δίνουν περισσότερο έλεγχο σε ότι αφορά την προβολή του περιεχομένου

και των προσωπικών δεδομένων που δημοσιεύουν τα μέλη του Facebook.

Προκειμένου να διευκολύνει τα πράγματα, το Facebook θα συγκεντρώσει

τις έξι σελίδες των συνολικά τριάντα ρυθμίσεων, σε μία μόνο

σελίδα.

Αναφερόμενος στο θέμα, ο επικεφαλής ασφαλείας του Facebook, Κρις

Κέλι, δήλωσε σε δημοσιογράφους ότι οι αλλαγές δεν σχετίζονται

καθόλου με τη διαφήμιση ή τις πληροφορίες που το Facebook θα

διαθέσεις στους διαφημιζόμενους. Αντίθετα, εξήγησε, «θέλουμε οι

χρήστες να μπορούν να μοιράζονται εύκολα τα στοιχεία και τις

πληροφορίες τους με όσο περισσότερους ή λιγότερους ανθρώπους

επιθυμούν».

Προκειμένου να ελαχιστοποιήσει και να αποφύγει τις όποιες

αρνητικές αντιδράσεις των χρηστών, όπως συνέβη πριν μερικούς μήνες

με τις αλλαγές στους όρους χρήσης της υπηρεσίας, το Facebook θα

εφαρμόσει σταδιακά τις νέες αλλαγές, αρχικά σε μικρές ομάδες

χρηστών που ταυτόχρονα θα εκφράζουν τη γνώμη τους και θα προτείνουν

αλλαγές.

«Το Facebook έχει μάθει πλέον να ακούει προσεκτικά τους χρήστες

του», επισημαίνει ο Τζουλς Πολονέκτσκι, αντιπρόεδρος και διευθυντής

του Future of Privacy Forum και πρώην ανώτατο διοικητικό στέλεχος

της AOL. Οι αλλαγές στο Facebook πραγματοποιούνται σε μια εποχή που

το δίκτυο προσπαθεί να ανταγωνιστεί όχι μόνο άλλα δίκτυα όπως το

MySpace και το Twitter, αλλά και περισσότερο καθιερωμένες

διαδικτυακές οντότητες, όπως το Yahoo και το Google. Προκειμένου να

το πετύχει, πρέπει να κάνει τους 200 εκατομμύρια και πλέον χρήστες

του να μοιραστούν δεδομένα και περιεχόμενο και να συναναστραφούν με

πολλοί περισσότερους χρήστες, εκτός των οικογενειακών και των φίλων

τους.

www.kathimerini.gr

με πληροφορίες Associated Press

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT