επισκεψιμότητας
Δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες που ασχολούνται με την
παρακολούθηση και την ανάλυση της κυκλοφορίας στο Ίντερνετ,
ανακοίνωσαν ότι ενώνουν τις δυνάμεις του για τη μέτρηση των
ψηφιακών κοινών με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Η συνεργασία αφορά τις comScore και Omiture, η δεύτερη εκ των
οποίων συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα στην πρόταση εξαγοράς της
από την Adobe έναντι 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Οι δύο εταιρείες θα ανακοινώσουν σύντομα τη δημιουργία και χρήση
ενός ενοποιημένου συστήματος μέτρησης της επισκεψιμότητας των
ιστοσελίδων και της κυκλοφορίας στο Web. Αυτό θα συνδυάζει τη
μέθοδο ανάλυσης της κυκλοφορίας όπως αποτυπώνεται στους servers της
Omniture, με τους υπολογισμούς της comScore που προκύπτουν από
πάνελ χρηστών που δημιουργούνται για την ανάλυση των τάσεων στην
επισκεψιμότητα.
Με αυτό τον τρόπο, αναφέρουν οι δύο εταιρείες, τα websites θα
έχουν μία πηγή μέτρησης της επισκεψιμότητας, της συχνότητας και
άλλων στατιστικών στοιχείων.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες Associated Press