Νέες «ενισχύσεις» ρίχνουν η Google και η Microsoft στον «πόλεμο»
των μηχανών αναζήτησης, ενσωματώνοντας νέα χαρακτηριστικά που
ανεβάζουν τον πήχυ σε νέα επίπεδα.
Το νέο όπλο του Bing της Microsoft ακούει στο όνομα visual
search. Πρόκειται για μία νέα λειτουργία, η οποία επιτρέπει στους
χρήστες της μηχανής αναζήτησης να κάνουν αναζητήσεις μέσα σε
καταλόγους εικόνων αντί ιστοσελίδων, στην περίπτωση που γνωρίζουν
με τι μοιάζει αυτό που αναζητούν, αλλά δεν ξέρουν ποιο είναι το
όνομά του.
Από την πλευρά της, η Google παρουσίασε ένα προϊόν το οποίο
βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο: πρόκειται για το Fast Flip,
το οποίο δίνει μία «ρετρό» όψη στο Web Design, καθώς κάνει την
ανάγνωση νέων online παρόμοια με αυτή που θα συναντούσε κάποιος σε
ένα περιοδικό. Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία web εφαρμογή που
επιτρέπει στους χρήστες να έχουν εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε
σελίδες και άρθρα από 39 εκδότες έντυπων και online περιοδικών, στα
οποία περιλαμβάνονται και μεγάλα ονόματα όπως το Newsweek, οι New
York Times, το TechCrunch και το Us. Επίσης, στο «οπλοστάσιό» της
πλέον περιλαμβάνονται και δύο νέες λειτουργίες: Google Reader και
Google News.
Οι εμφανίσεις αυτές λαμβάνουν χώρα σε μία περίοδο κατά την οποία
το Bing της Microsoft προσπαθεί να εκθρονίσει το Google από τη θέση
της Νο1 μηχανής αναζήτησης- θέση την οποία κατέχει εδώ και πολλά
χρόνια. Τον Ιούνιο, το 65% του συνόλου των αναζητήσεων στο Ίντερνετ
γίνονταν μέσω του Google- το αντίστοιχο ποσοστό για τα εργαλεία της
Microsoft ήταν 8,4%.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από CNN