Όπως αναφέρει το έγκυρο site αγοράς,
gamesindustry.biz, η κυκλοφορία του νέου PS3 Slim
είναι υπεύθυνη για την εκπληκτική αυτή άνοδο. Αυτή η αύξηση
πωλήσεων είναι κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτη για τη Sony, ενόψει
της εορταστικής χριστουγεννιάτικης περιόδου, που περιμένει εξάλλου
αύξηση στις πωλήσεις από το redesign και τη μείωση της τιμής της
κονσόλας.
«Πραγματοποιήσαμε αυτά που θέλουν οι καταναλωτές, τον
επανασχεδιασμό του μοντέλου και προχωρήσαμε σε σημαντική μείωση της
τιμής», δήλωσε ο Άντριου Χάους, πρόεδρος της Sony Computer
Entertainment για την Ευρώπη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο επανασχεδιασμός του Playstation 3
έγινε πολύ νωρίτερα στον κύκλο ζωής του προϊόντος σε σχέση με τον
προκάτοχο του, το Playstation 2. Στην περίπτωση του τελευταίου, η
κυκλοφορία του Slim μοντέλου είχε αποτέλεσμα την αύξηση των
πωλήσεων κατά 310%.
Οι εξελίξεις αυτές στη Sony πραγματοποιούνται την ώρα που και η
Microsoft είδε τις πωλήσεις του Xbox 360 να αυξάνονται κατά 43% την
περασμένη εβδομάδα, εξαιτίας κυρίως της
σημαντικής μείωσης της τιμής της έκδοσης Elite
της κονσόλας.
www.kathimerini.gr