τηλεφώνων
Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων έχουν
τις μισές πιθανότητες να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις που βλέπουν στη
συσκευή τους, σε σχέση με τους χρήστες υπολογιστών.
Η έρευνα της Chitika, εταιρείας ερευνών στο Διαδίκτυο,
στηρίζεται σε διαφημίσεις σε περισσότερες από 55.000 ιστοσελίδες
και 92 εκατομμύρια impressions, 1,3 εκατομμύρια από τα οποία
προερχόταν από browsers κινητών συσκευών. Σύμφωνα με τα
συμπεράσματα, το ποσοστό των χρηστών που έκαναν κλικ σε μια
διαφήμιση που είδα στο κινητό τους τηλέφωνο ήταν 0,48%, ενώ το
αντίστοιχο ποσοστό για τους χρήστες υπολογιστών έφτασε το
0,83%.
Από τα πέντε πιο γνωστά λειτουργικά συστήματα για κινητά
τηλέφωνα – Android, iPhone OS, Windows Mobile, Palm OS και
BlackBerry OS – το iPhone είχε το χαμηλότερο ποσοστό.
Ωστόσο, όπως σχολιάζει το
δημοσίευμα του TechCrunch, απαιτούνται
περισσότερες έρευνες στο συγκεκριμένο θέμα προκειμένου να υπάρξει
ασφαλές συμπέρασμα σχετικά με τη συμπεριφορά των κατόχων κινητών
τηλεφώνων στις διαφημίσεις που βλέπουν στις συσκευές τους.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες TechCrunch