Μη εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων

Μη εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων

50" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μη εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις οι κάτοχοι κινητών

τηλεφώνων

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι κάτοχοι κινητών τηλεφώνων έχουν

τις μισές πιθανότητες να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις που βλέπουν στη

συσκευή τους, σε σχέση με τους χρήστες υπολογιστών.

Η έρευνα της Chitika, εταιρείας ερευνών στο Διαδίκτυο,

στηρίζεται σε διαφημίσεις σε περισσότερες από 55.000 ιστοσελίδες

και 92 εκατομμύρια impressions, 1,3 εκατομμύρια από τα οποία

προερχόταν από browsers κινητών συσκευών. Σύμφωνα με τα

συμπεράσματα, το ποσοστό των χρηστών που έκαναν κλικ σε μια

διαφήμιση που είδα στο κινητό τους τηλέφωνο ήταν 0,48%, ενώ το

αντίστοιχο ποσοστό για τους χρήστες υπολογιστών έφτασε το

0,83%.

Από τα πέντε πιο γνωστά λειτουργικά συστήματα για κινητά

τηλέφωνα – Android, iPhone OS, Windows Mobile, Palm OS και

BlackBerry OS – το iPhone είχε το χαμηλότερο ποσοστό.

Ωστόσο, όπως σχολιάζει το

δημοσίευμα του TechCrunch, απαιτούνται

περισσότερες έρευνες στο συγκεκριμένο θέμα προκειμένου να υπάρξει

ασφαλές συμπέρασμα σχετικά με τη συμπεριφορά των κατόχων κινητών

τηλεφώνων στις διαφημίσεις που βλέπουν στις συσκευές τους.

www.kathimerini.gr

με πληροφορίες TechCrunch

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή