Η σύγκλιση των social media με τα παραδοσιακά μέσα μαζικής
ενημέρωσης είναι πραγματικότητα αρκετό καιρό τώρα, με την αύξηση
της επισκεψιμότητας να λειτουργεί θετικά ως προς την πτωτική
αναγνωσιμότητα των εφημερίδων.
Οι βρετανικές εφημερίδες μπορεί να βλέπουν τους αναγνώστες τους
να μην αγοράζουν τις έντυπες εκδόσεις τους, ωστόσο στο Τwitter
κατάσταση είναι διαφορετική. Ενώ την 1η Αυγούστου οι
«ακόλουθοι» (followers, το «αντίστοιχο» των ‘φίλων’ στο facebook)
των βρετανικών τίτλων στο Twitter ανέρχονταν στους 1.258.044, τον
Σεπτέμβριο το νούμερο αυτό εμφάνισε άνοδο κατά 17%, αγγίζοντας έτσι
τους 1.471.936.
Στην πρώτη δεκάδα των followers και μεταξύ των 131 επίσημων
accounts των βρετανικών εφημερίδων, ξεχωρίζει με διαφορά η
τεχνολογική ενότητα του Guardian,
ακολουθούμενη από τις ενότητες των Τimes,
Fashion και των
www.kathimerini.gr