Η Yahoo παρουσίασε το νέο ανασχεδιασμένο portal της, που θα
υποστηρίξει προωθητικά με μια καμπάνια εκατό εκατομμυρίων δολαρίων.
Η εταιρεία ευελπιστεί η νέα ιστοσελίδα να αυξήσει τόσο την
επισκέψιμότητα όσο και τα έσοδα της. Ταυτόχρονα, η Yahoo πρόκειται
να επιτρέψει στους χρήστες να εντάσσουν τρίτες υπηρεσίες στην
ιστοσελίδα, όπως το Facebook και το Hotmail.
Πρόκειται ουσιαστικά για την πρώτη κίνηση με στόχο την
κερδοφορία του portal από την ημέρα ανάληψης καθηκόντων της Κάρολ
Μπάρτζ. Όταν η Yahoo είχε ανακοινώσει την πρόθεση ανασχεδιασμού του
portal, πολλοί αναλυτές θεώρησαν άσκοπη την κίνηση, θεωρώντας ότι
οι περισσότεροι χρήστες αγνοούν τα portals και χρησιμοποιούν τις
μηχανές αναζήτησης για να βρουν το περιεχόμενο που ζητούν.
Ωστόσο, η πλειοψηφία των χρηστών της Yahoo, πηγαίνουν πρώτα στο
portal, επιμένει ο αντιπρόεδρος Ευρώπης, Ριτς Ράιλι, καθιστώντας το
ως το πιο ελκυστικό σημείο πώλησης και προβολής διαφημίσεων. «Οι
διαφημίσεις στην κεντρική σελίδα είναι εξαιρετικά ισχυρές», δήλωσε
ο Ράιλι, οι οποίες κοστολογούνται σε αρκετά εκατομμύρια δολάρια για
μία ημέρα παγκόσμιας προβολής.
Την ίδια ώρα, η εταιρεία θεωρεί ότι το άνοιγμα προς τους
ανταγωνιστές της θα λειτουργήσει ευεργετικά για τα έσοδα. Οι νέες
«προσαρμόσιμες εφαρμογές» επιτρέπουν στους χρήστες να δουν σε
μικρογραφία τα αγαπημένα τους sites και υπηρεσίες μέσα στο portal
της Yahoo. Στόχος αυτής της κίνησης είναι να καταστήσει το portal
σημείο εκκίνησης της πλοήγησης στο Διαδίκτυο.
«Περιμένουμε αύξηση της επισκεψιμότητας, αύξηση του αριθμού
μοναδικών επισκεπτών… αύξηση της συμμετοχής των χρηστών και
περισσότερες επαναλαμβανόμενες επισκέψεις», που θα αποδώσουν
περισσότερα διαφημιστικά έσοδα, επεσήμανε ο Ράιλι.
Η πολυέξοδη διαφημιστική καμπάνια προώθησης του νέου portal, θα
εστιάσει κυρίως σε δέκα αγορές στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Ασία,
εστιάζοντας σε αναδυόμενες αγορές, αντικατοπτρίζοντας την πεποίθηση
της εταιρείας ότι εκεί βρίσκεται το επόμενο δισεκατομμύριο νέων
χρηστών του Ίντερνετ.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες BBC