Το όνομα αυτού: Vodafone 360. Πρόκειται για το πιο πρόσφατο
μεγάλο εγχείρημα της Vodafone, μέσω του οποίου η εταιρεία φιλοδοξεί
να στήσει το προγεφύρωμά της στο χώρο των κοινωνικών δικτύων.
Ουσιαστικά θα αντικαταστήσει το Vodafone Live! και έχει τη
δυνατότητα να ενοποιήσει/ παραλληλίσει τις επαφές που έχει ένας
χρήστης στον τηλεφωνικό του κατάλογο με δεδομένα και πληροφορίες
που βρίσκονται σε κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook.
Η «σταδιοδρομία» του θα ξεκινήσει από την Ευρώπη, όπου θα
παρουσιαστεί σε οκτώ χώρες, ενώ έχει ήδη προσαρμοστεί στα δεδομένα
δύο συσκευών της Samsung. Επίσης, σύντομα θα κυκλοφορήσουν από τη
Nokia τέσσερα νέα μοντέλα, τα οποία θα έρχονται με προεγκατεστημένο
το Vodafone 360.
«Βλέπουμε τη Vodafone να εμπλέκεται κανονικά πλέον στο χώρο των
συσκευών κινητών τηλεφώνων» είπε ο Ίαν Φογκ, αναλυτής της Forrester
Research, ο οποίος συμπλήρωσε πως οι ιδιοκτήτες κινητών Vodafone θα
μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πλήρεις δυνατότητες της νέας
υπηρεσίας- εν αντιθέσει με τους υπολοίπους, οι οποίοι θα έχουν στη
διάθεσή τους μόνο τμήμα αυτών.
Στην καρδιά της νέας υπηρεσίας βρίσκεται ο κατάλογος
διευθύνσεων, ο οποίος φέρνει μαζί επαφές από κινητά τηλέφωνα,
προγράμματα instant messaging (όπως το Windows Live Messenger) και
κοινωνικά δίκτυα.
«Με αυτό τον τρόπο διευκολύνεται κατά πολύ η επικοινωνία μέσω
του Ίντερνετ» συμπλήρωσε ο Φογκ.
O κατάλογος αυτός- γνωστός ως Vodafone People- δεν θα
περιορίζεται μόνο στους πελάτες της Vodafone (περίπου 315
εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο), αλλά θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και
από συνδρομητές άλλων δικτύων. Πρόκειται για μία – κατά το Φογκ-
έξυπνη κίνηση από πλευράς της εταιρείας, καθώς έτσι διασφαλίζεται
πως οι πελάτες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία, ακόμη
και αν «αποστατήσουν» σε άλλη εταιρεία.
Στις επιπλέον δυνατότητες που παρέχονται από την υπηρεσία
συμπεριλαμβάνεται και η πρόσβαση σε πάνω από 1.000 εφαρμογές.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από BBC