ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Υπηρεσία κράτησης δωματίων από το Twitter


Υπηρεσία κράτησης δωματίων από το Twitter





Οι κρατήσεις ξενοδοχείων γίνονται πλέον ευκολότερες, τουλάχιστον
για τους χρήστες του Twitter, μέσω μιας νέας υπηρεσίας που ακούει
στο όνομα Inoqo. Η νέα μηχανή κράτησης δωματίων της γνωστής
διαδικτυακής υπηρεσίας απευθύνεται σε όσους ψάχνουν άμεσα δωμάτιο
σε ειδική προσφορά για 48 ώρες. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την
πόλη που θα επισκεφθούν και να δουν τις ευκαιρίες τελευταίας
στιγμής, ή ακόμη και να επιλέξουν να ενημερώνονται μέσω e-mail. Από
την πλευρά των ξενοδόχων, η υπηρεσία είναι ένας τρόπος για να
δώσουν δωμάτια που δε θα μπορούσαν να διαθέσουν διαφορετικά, έστω
και σε χαμηλές τιμές.

Οι υπηρεσίες του Inoqo είναι μέρος μιας τάσης που διαμορφώνεται
από την πλευρά των ταξιδιωτικών πρακτόρων και ξενοδοχείων σε σχέση
με το Twitter. Το Travelodge πρόσφατα έγινε το πρώτο ξενοδοχείο με
προσφορές στο Twitter, ενώ και η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott έχει
λογαριασμό επικοινωνίας με χρήστες στην υπηρεσία. «Το Twitter είναι
ένα πολύ ισχυρό εργαλείο», δήλωσε ο Βρέτον Πάτερ, ιδρυτής του
Inoqo. «Πιστεύω ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ξενοδοχείων ψάχνουν
τρόπους εμπορευματοποίησης της υπηρεσίας όπως κάνουμε εμείς».

Προς το παρόν, το Inoqo θεωρείται πολύ μικρό στην αγορά σε σχέση
με sites όπως το Laterooms.com, διαθέτει μόνο 45 ξενοδοχεία και οι
προσφορές του δεν είναι αυτό που θα έλεγε κάποιος «ελκυστικές».
Ωστόσο, προβλέπει ραγδαία ανάπτυξης και υπόσχεται χιλιάδες
ξενοδοχεία σε εκατοντάδες πόλεις μέσα σε ένα χρόνο από σήμερα. Το
όφελος χρήσης του Twitter είναι ότι οι προσφορές ανανεώνονται σε
πραγματικό χρόνο, που ελαχιστοποιεί την πιθανότητα να έχουν ήδη
κλείσει την ώρα που ο χρήστης τις δει.

«Η πρόκληση είναι ότι οι περισσότεροι χρήστες πηγαίνουν στις
μηχανές αναζήτησης για να ψάξουν προσφορές και να συγκρίνουν τιμές,
προτού πάνε στο Twitter», εξηγεί ο Ματ Ίλστον, διευθυντής εταιρείας
που κατασκευάζει ταξιδιωτικά websites. «Είναι όμως σχετικά εύκολο
για τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες να χρησιμοποιήσουν το Twitter,
ειδικά για να προωθήσουν προσφορές της τελευταίας στιγμής».


www.kathimerini.gr
με πληροφορίες Guardian