ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί


Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί

protathlites-sto-gaming-oi-vretanoi0
Η Βρετανία είναι η χώρα με τους
περισσότερους gamers και κατόχους κάποιας κονσόλας απ’ οποιαδήποτε
άλλη χώρα στην Ευρώπη, σύμφωνα με νέα έρευνα.





Μετά από δημοσκόπηση 2.226 κατοίκων της Βρετανίας, ηλικίας από
οκτώ ετών και άνω, το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου 2009, το
Gamesindustry.com βρήκε ότι 73% των συμμετεχόντων έπαιζαν
βιντεοπαιχνίδια σε τακτική βάση.

Συνολικά, 74% των ανδρών με πρόσβαση στο Ίντερνετ απάντησε ότι
παίζει βιντεοπαιχνίδια, σε σύγκριση με 71% των γυναικών, ποσοστό
ιδιαίτερα υψηλό. Οι κονσόλες ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για να
παίξει κάποιος, ενώ ακολουθούσαν τα PC και τα online παιχνίδια.
Επιπλέον, η μελέτη τονίζει ότι τα κινητά τηλέφωνα αλλά και τα
κοινωνικά δίκτυα όπως το MySpace και το Facebook είναι οι
πλατφόρμες του μέλλοντος.

Ο Στίβεν Πάλμερ, διευθυντής της TNS Technology, μίας από τις
εταιρείες που οργάνωσαν την έρευνα, σχολίασε σχετικά: «Το gaming
διαδίδεται ταχύτατα και σήμερα απευθύνεται σε κοινά μεγαλύτερα από
αυτά της τηλεόρασης και του Ίντερνετ. Σε διάφορες περιπτώσεις,
άνθρωποι όλων των ηλικιών μετακινούνται από τα παραδοσιακά μέσα και
περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους παίζοντας κάποιο βιντεοπαιχνίδι. Η
ποικιλία τους έχει προσελκύσει διάφορες κατηγορίες του πληθυσμού
που υπό άλλες συνθήκες δεν θα περίμενε κάποιος να τις δει να
ασχολούνται με αυτό το χόμπι».

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού,
πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι 44% των gamers στις
ΗΠΑ είναι γυναίκες, ενώ το 37% των Αμερικανών ηλικίας 25-44
διαθέτει κάποια από τις τρεις κονσόλες των Sony, Microsoft ή
Nintendo.

Τα ποσοστά αυτά, που κρίνονται ιδιαίτερα υψηλά, έρχονται να
επιβεβαιώσουν το γεγονός ότι η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών διανύει
περίοδο πλήρους ανάπτυξης. Εδώ και αρκετό καιρό, πολλοί τίτλοι
βιντεοπαιχνιδιών δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις μεγάλες
κινηματογραφικές παραγωγές του Χόλιγουντ, σε όρους καλλιτεχνικής
προσέγγισης, σεναρίου, budget και συνολικής εμπειρίας που
αποκομίζει ο καταναλωτής. Εξάλλου, όπως έχουν δείξει παλαιότερες
μελέτες, οι καταναλωτές θεωρούν προτιμότερο να επενδύσουν στην
αγορά ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα τους προσφέρει αρκετές ώρες
ψυχαγωγίας σε σχέση με μία τυπική έξοδο στον κινηματογράφο και για
φαγητό.


www.kathimerini.gr
με πληροφορίες Edge