Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί

Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί
Πρωταθλητές στο gaming οι Βρετανοί-1

Μετά από δημοσκόπηση 2.226 κατοίκων της Βρετανίας, ηλικίας από

οκτώ ετών και άνω, το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου 2009, το

Gamesindustry.com βρήκε ότι 73% των συμμετεχόντων έπαιζαν

βιντεοπαιχνίδια σε τακτική βάση.

Συνολικά, 74% των ανδρών με πρόσβαση στο Ίντερνετ απάντησε ότι

παίζει βιντεοπαιχνίδια, σε σύγκριση με 71% των γυναικών, ποσοστό

ιδιαίτερα υψηλό. Οι κονσόλες ήταν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για να

παίξει κάποιος, ενώ ακολουθούσαν τα PC και τα online παιχνίδια.

Επιπλέον, η μελέτη τονίζει ότι τα κινητά τηλέφωνα αλλά και τα

κοινωνικά δίκτυα όπως το MySpace και το Facebook είναι οι

πλατφόρμες του μέλλοντος.

Ο Στίβεν Πάλμερ, διευθυντής της TNS Technology, μίας από τις

εταιρείες που οργάνωσαν την έρευνα, σχολίασε σχετικά: «Το gaming

διαδίδεται ταχύτατα και σήμερα απευθύνεται σε κοινά μεγαλύτερα από

αυτά της τηλεόρασης και του Ίντερνετ. Σε διάφορες περιπτώσεις,

άνθρωποι όλων των ηλικιών μετακινούνται από τα παραδοσιακά μέσα και

περνούν τον ελεύθερο χρόνο τους παίζοντας κάποιο βιντεοπαιχνίδι. Η

ποικιλία τους έχει προσελκύσει διάφορες κατηγορίες του πληθυσμού

που υπό άλλες συνθήκες δεν θα περίμενε κάποιος να τις δει να

ασχολούνται με αυτό το χόμπι».

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού,

πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι 44% των gamers στις

ΗΠΑ είναι γυναίκες, ενώ το 37% των Αμερικανών ηλικίας 25-44

διαθέτει κάποια από τις τρεις κονσόλες των Sony, Microsoft ή

Nintendo.

Τα ποσοστά αυτά, που κρίνονται ιδιαίτερα υψηλά, έρχονται να

επιβεβαιώσουν το γεγονός ότι η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών διανύει

περίοδο πλήρους ανάπτυξης. Εδώ και αρκετό καιρό, πολλοί τίτλοι

βιντεοπαιχνιδιών δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν από τις μεγάλες

κινηματογραφικές παραγωγές του Χόλιγουντ, σε όρους καλλιτεχνικής

προσέγγισης, σεναρίου, budget και συνολικής εμπειρίας που

αποκομίζει ο καταναλωτής. Εξάλλου, όπως έχουν δείξει παλαιότερες

μελέτες, οι καταναλωτές θεωρούν προτιμότερο να επενδύσουν στην

αγορά ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα τους προσφέρει αρκετές ώρες

ψυχαγωγίας σε σχέση με μία τυπική έξοδο στον κινηματογράφο και για

φαγητό.

www.kathimerini.gr

με πληροφορίες Edge

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή