Ανοιγμα στην Κίνα σκοπεύει να κάνει ο ιστότοπος επαγγελματικής κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn. Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, με την πρωτοβουλία αυτή δίνεται η δυνατότητα στους 140 εκατ. επαγγελματίες της χώρας να συνδεθούν μεταξύ τους αναγνωρίζοντας ωστόσο ότι εγείρονται ταυτόχρονα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στη λογοκρισία.
Πάντως οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας δεσμεύτηκαν να τα αντιμετωπίσουν λαμβάνοντας επιπλέον μέτρα για την προστασία των δικαιωμάτων και δεδομένων των χρηστών.
Μέχρι στιγμής 4 εκατ. Κινέζοι χρησιμοποιούν το LinkedIn ενώ τα 2/3 των 277 εκατ. χρηστών παγκοσμίως βρίσκονται εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών.
Σε αντίθεση με το Facebook το Twitter και άλλες ιστοσελίδες το LinkedIn επιτρεπόταν να λειτουργεί στην Κίνα, αν και μέχρι στιγμής αποκλειστικά στα αγγλικά.