Δημόσια διαπραγμάτευση της μετοχής της σχεδιάζει η Zynga

Δημόσια διαπραγμάτευση της μετοχής της σχεδιάζει η Zynga

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Δημόσια διαπραγμάτευση της μετοχής της σχεδιάζει η Zynga
Δημόσια διαπραγμάτευση της μετοχής της σχεδιάζει η Zynga-1

Άλλωστε, η LinkedIn απέδειξε με τη δική της εισαγωγή στο

χρηματιστήριο, ότι οι εταιρίες του Διαδικτύου συνεχίζουν να

συγκινούν τους επενδυτές στη Wall Street. Η εταιρία της Zynga

ελπίζει τώρα να εξασφαλίσει έως και 1 δισ. δολάρια από την αρχική

διαπραγμάτευση της μετοχής της, αν και το τελικό ποσόν θα

διαμορφωθεί ανάλογα με τον όγκο των μετοχών και την τιμή της κάθε

μίας. Η διαδικασία αυτή διαρκεί συνήθως περί τους τέσσερις

μήνες.

Το γεγονός ότι ελάχιστες εταιρίες κοινωνικής δικτύωσης έχουν

εισέλθει στο χρηματιστήριο, ενισχύει σημαντικά τη ζήτηση, με την

επικείμενη δημόσια διαπραγμάτευση του Facebook να αναμένεται με

αγωνία του χρόνου. Το μέγεθος της Zynga, τα καλά της οικονομικά

στοιχεία και η προοπτική να εξασφαλίσει 20 και πλέον δισεκατομμύρια

δολάρια, κάνουν τους αναλυτές να συγκρίνουν την αρχική της

διαπραγμάτευση με εκείνη της Google, προειδοποιώντας όμως παράλληλα

για τον κίνδυνο εμφάνισης φούσκας.

Οι αναλυτές επισημαίνουν, όμως τις σημαντικές διαφορές μεταξύ

της παρούσας συγκυρίας και της φούσκας στη Σίλικον Βάλεϊ πριν μία

δεκαετία. Παρότι η αγορά των «dot coms» βρίσκεται σε ανάλογα

επίπεδα υπερθέρμανσης με εκείνα του 2000, οι εταιρίες που προχωρούν

σε δημόσια διαπραγμάτευση είναι ελάχιστες. Στο μεταξύ, η ζήτηση για

τους πάλαι ποτέ κολοσσούς του χώρου είναι μικρή, όπως έδειξε και η

πώληση της MySpace από τη News Corp. έναντι μόλις 35 εκατ.

δολαρίων, έχοντας πληρώσει 580 εκατ. δολάρια για να την αποκτήσει

το 2005.

Η LinkedIn, υπηρεσία διασύνδεσης επαγγελματιών, διπλασίασε την

τιμή της μετοχής της την πρώτη ημέρα διαπραγμάτευσης, για να

αποκτήσει αξία της τάξης των 9 δισ. δολαρίων, η υψηλότερη κάθε

προηγούμενης εταιρίας του Διαδικτύου, μετά την εισαγωγή της Google

πριν επτά χρόνια.

Η Zynga, όμως, αναμένεται να συγκεντρώσει ακόμη μεγαλύτερο

ενδιαφέρον από ότι η LinkedIn, καθώς τα παιχνίδια της έχουν

αναδειχθεί σε πραγματικά πολιτιστικά φαινόμενα. Πάνω από 230

εκατομμύρια άνθρωποι παίζουν κάθε μήνα τα παιχνίδια της εταιρίας,

όπως το Farmville, Cityville και Texas Hold’Em Poker. Η Zynga

εξασφαλίζει τα έσοδά της χρεώνοντας μικρά ποσά στους χρήστες για

την αγορά ψηφιακών προϊόντων και βοηθημάτων για τα παιχνίδια της,

αλλά και από διαφημιστικές συμφωνίες με εταιρίες όπως η NetFlix. Η

Zynga διαθέτει 2.300 εργαζόμενους, ενώ η έδρα της βρίσκεται στο Σαν

Φρανσίσκο.

www.kathimerini.gr

με στοιχεία από AP

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή