iiko: Εστιατόρια και Ίντερνετ

iiko: Εστιατόρια και Ίντερνετ

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

iiko: Εστιατόρια και Ίντερνετ
iiko: Εστιατόρια και Ίντερνετ-1

Η εκμετάλλευση των κοινωνικών δικτύων (social networks) και η

πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων που αυτά παρέχουν αποτελούν

βασικούς πυλώνες των στρατηγικών σχεδιασμών εταιρειών που

δραστηριοποιούνται στο χώρο της τεχνολογίας.

«Καρπός» αυτής της τάσης είναι το iiko. Πρόκειται για το σύστημα

που ανέπτυξε ο Ντέηβιντ Γιανγκ, ιδιοκτήτης της ΑΒΒΥΥ (εταιρεία που

ειδικεύεται σε προγράμματα γλωσσικής αναγνώρισης και λογισμικό

μετάφρασης) και εστιάτορας.

Ο Γιανγκ «πάντρεψε» τις δύο του ιδιότητες και δημιούργησε το

συγκεκριμένο ενιαίο σύστημα, που μπορεί να «χειρίζεται»

παραγγελίες, αποθέματα, οικονομικά και θέματα ασφαλείας. Επίσης,

διαθέτει ένα loyalty scheme, που βασίζεται στην τελευταία «μόδα»

της δικτύωσης/ πληροφόρησης του χρήστη ανάλογα με την περιοχή που

βρίσκεται.

«Οι ‘πιστοί’ επισκέπτες ενθαρρύνονται περισσότερο, καθώς εάν

κάνουν μία δημοσίευση- πρόταση στο wall τους και προσελκύσουν

φίλους, λαμβάνουν ένα μικρό ποσοστό των κερδών ως έκπτωση…επίσης,

στους εν λόγω φίλους θα σερβιριστεί δωρεάν κρασί, μπέργκερ και

μοχίτο» λέει σχετικά ο Γιανγκ, οι γονείς του οποίου έφτασαν στη

Σοβιετική Ένωση από την Κίνα για να σπουδάσουν Φυσική, πριν λάβει

χώρα η Πολιτιστική Επανάσταση της Λαϊκής Δημοκρατίας.

Επίσης, υπάρχει και το iikoDJ, για να παίζει τη σωστή μουσική,

στη σωστή ένταση, τη σωστή στιγμή, ημέρα ή νύχτα. «Κατά τη διάρκεια

της ημέρας κανονικά πρέπει να αλλάζεις την ένταση της μουσικής και

να έχεις διαφορετική μουσική να παίζει σε κάθε δωμάτιο…αλλά συνήθως

οι ιδιοκτήτες των εστιατορίων δεν ενδιαφέρονται, δεν αλλάζουν

μουσική και ένταση ή βάζουν ό,τι θέλουν» λέει σχετικά ο Γιανγκ.

Οι προσδοκίες που έχει για το iiko ο δημιουργός του είναι αρκετά

υψηλές: το πρόγραμμα αναμένεται να αποφέρει έσοδα 50 εκατομμυρίων

δολαρίων ως το 2015. Ήδη λειτουργεί σε 1.400 εστιατόρια και

καφετέριες, στα οποία συμπεριλαμβάνονται ρωσικές αλυσίδες όπως το

Dunkin’ Donuts και το Sbarro. Ο Γιανγκ σχεδιάζει να λανσάρει το

iiko και πέρα από τα ρωσικά σύνορα.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Reuters Life!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή