ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Κέντρο τηλεφωνικής υποστήριξης της HP εγκαθίσταται στην Ελλάδα

kentro-tilefonikis-ypostirixis-tis-hp-egkathistatai-stin-ellada-2016482

Μια καινούρια επένδυση στην Ελλάδα σχεδιάζει η HP, με την εγκατάσταση στην Αττική ενός νέου κέντρου τηλεφωνικής υποστήριξης συνεργατών της. Το κέντρο θα δημιουργήσει σε πρώτη φάση 60 θέσεις εργασίας, με προοπτική αύξησης τους αμέσως επόμενους μήνες. Σκοπός του είναι να αναλάβει την εξυπηρέτηση των συνεργατών της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, κάτι που μέχρι σήμερα γινόταν από ένα ανάλογο call center της ΗΡ στην Ισπανία.

Η ανακοίνωση της επένδυσης έγινε από την HP κατά την παρουσίαση στους εκπροσώπους του Τύπου του Solution Center στην Αγία Παρασκευή, ενός χώρου ειδικά σχεδιασμένου για την επίδειξη των επιχειρηματικών λύσεων της εταιρείας. Στον χώρο αυτό, οι εταιρικοί χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα προϊόντα που έχει αναπτύξει η HP, με στόχο να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτητικές ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης.

Έτσι, στο Solution Center η εταιρεία «φιλοξενεί» μια μεγάλη γκάμα από επαγγελματικά tablet, notebook και υβριδικούς υπολογιστές, που συνδυάζουν τη φορητότητα με τις υψηλές επιδόσεις. Μοντέλα όπως το ultrabook HP Spectre 13 Pro ή η «ταμπλέτα» HP ElitePad 1000 G2, τα οποία υπόσχονται παραγωγικότητα εν κινήσει χωρίς συμβιβασμούς, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν εξελιγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας.

Από τον χώρο δεν λείπουν οι προτάσεις της εταιρείας στις κατηγορίες των σταθμών εργασίας, των συστημάτων Point of Sale και των εκτυπωτών. Όσον αφορά τις εκτυπώσεις, οι εταιρικοί χρήστες μπορούν να δουν εν «δράσει» τα μεγάλα συστήματα της ΗΡ και τις λειτουργίες που αυτά υποστηρίζουν, όπως την τεχνολογία OCR και την κρυπτογράφηση των δεδομένων.

Στο Solution Center υπάρχει επίσης ο OfficeJet Pro X, ο οποίος όχι μόνο είναι ο ταχύτερος εκτυπωτής στον κόσμο (με επίδοση έως και 70 σελίδες ανά λεπτό), αλλά και περιορίζει το κόστος εκτύπωσης κατά 50% ανά σελίδα, συγκριτικά με τα προϊόντα λέιζερ.