Κερδίζουν έδαφος έναντι των PC τα tablets

Κερδίζουν έδαφος έναντι των PC τα tablets

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Κερδίζουν έδαφος έναντι των PC τα tablets
Κερδίζουν έδαφος έναντι των PC τα tablets-1

Πτώση της τάξης του 20% το δεύτερο τρίμηνο του 2011 σημείωσαν οι

παραγγελίες desktop, laptop και netbook PC στη Δυτική Ευρώπη, καθώς

το καταναλωτικό κοινό φαίνεται να στρέφεται προς τους υπολογιστές

tablet, όπως το iPad.

Η εταιρεία ερευνών Gartner, αυτό που παρατηρείται αυτή τη στιγμή

στην αγορά είναι μία μεγάλης έκτασης «δομική αλλαγή». Κυρίως

φαίνεται ότι πλήττονται τα laptop και τα netbook, όπου σημειώθηκε

πτώση των παραγγελιών της τάξης του 53% σε σχέση με πέρυσι. Στην

περίπτωση των desktop PC, η πτώση ήταν της τάξης του 15,4%.

«Τα αποτελέσματα του τριμήνου υποδεικνύουν την αποδυνάμωση της

καταναλωτικής ζήτησης, και θα μπορούσαν να αποτελούν ένδειξη μίας

δομικής μεταβολής στην αγορά, που απειλεί να συνεχιστεί στο

προσεχές μέλλον» είπε ο Μάικε Έσεριχ, αναλυτής της εταιρείας,

συμπληρώνοντας ότι «δεδομένης της δημοσιότητας γύρω από tablets

όπως το iPad, οι έμποροι λιανικής ήταν επιφυλακτικοί στις

παραγγελίες PC. Απεναντίας, πολλοί ήθελαν να ‘κρατήσουν χώρο’ για

tablets».

Μεγάλες εταιρείες του χώρου έχουν πληγεί: η Acer είδε πτώση

44,6% στις παραγγελίες, και πλέον επιδιώκει να «αναγεννηθεί» ως

εταιρεία που ειδικεύεται σε smartphones και tablets.

«Τα PC δεν προσελκύουν τις καταναλωτικές δαπάνες, ειδικά από τη

στιγμή που υπάρχουν εναλλακτικές συσκευές» είπε η Ιζαμπέλ Ντουράντ,

αναλύτρια της Gartner, η οποία με τη σειρά της συμπλήρωσε ότι οι

περισσότεροι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για PC

προτιμώντας να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής των υπαρχόντων

συσκευών. «Αν και παραμένουν απαραίτητα σαν συσκευές, είναι λίγοι

οι λόγοι που υπάρχουν πραγματικά για να οδηγήσουν σε αντικατάσταση

των μηχανημάτων».

Οι παραγγελίες υπολογιστών tablet διεθνώς αναμένεται να φτάσουν

τα 150 εκατομμύρια το 2015, σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΑΒΙ Research.

Τη μερίδα του λέοντος αναμένεται να έχει και πάλι το iPad, το οποίο

αποτελούσε το 75% των παραγγελιών του δευτέρου τριμήνου του 2011 σε

όλο τον κόσμο.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Guardian

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή