Huawei Ascend G750: Το πρώτο 8πύρηνο smartphone στην Ελλάδα από τη Wind και τα Public

Huawei Ascend G750: Το πρώτο 8πύρηνο smartphone στην Ελλάδα από τη Wind και τα Public

1' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το Huawei Ascend G750, το πρώτο 8πύρηνο smartphone στην Ελλάδα, παρουσίασε σήμερα η Wind μαζί με την αντιπροσωπεία της Huawei στη χώρα μας, σε εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου. Το νέο μοντέλο της κινεζικής εταιρείας διατίθεται αποκλειστικά από τη Wind και τα Public, στα 299€ ή φθηνότερα αν συνδυασθεί με κάποιο πρόγραμμα συμβολαίου της εταιρείας.

Αυτό που κάνει το Ascend G750 να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι έρχεται εξοπλισμένο με τον επεξεργαστή MediaTek MT6592, με συνέπεια να αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα από τα ελάχιστα «έξυπνα» κινητά με CPU οκτώ πυρήνων οι οποίοι μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα. Έτσι, σε συνδυασμό με τη μνήμη RAM 2 GB, υπόσχεται άνετο multitasking και απροβλημάτιστη χρήση, ακόμη κι όταν «τρέχει» απαιτητικές εφαρμογές και παιχνίδια.

Το Ascend G750 έχει επίσης οθόνη IPS 5,5’’ ιντσών, ανάλυσης 720p, και ενσωματωμένο αποθηκευτικό χώρο 8 GB ο οποίος επεκτείνεται με κάρτες microsD. Απαριθμώντας τις υπόλοιπες τεχνικές προδιαγραφές, ο εκπρόσωπος της αντιπροσωπείας της Huawei έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι το τηλέφωνο δέχεται δύο κάρτες SIM, που μάλιστα λειτουργούν ταυτόχρονα, με εξαίρεση τη χρήση mobile internet.  Επίσης, το smartphone έχει μπαταρία 3000mAh και δύο κάμερες με υψηλή ανάλυση, 13 και 5 Megapixel αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τη Wind, το Ascend G750 έρχεται να συμπληρώσει τις υπόλοιπες συσκευές που διαθέτει κατ’ αποκλειστικότητα η εταιρεία στην Ελλάδα, και οι οποίες χαρακτηρίζονται από πολύ καλή σχέση τιμής-χαρακτηριστικών. Εξάλλου, όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά, οι συσκευές αυτές άγγιξαν πέρυσι τις 100.000 πωλήσεις, ένα νούμερο που αντιστοιχεί στο 75% των smartphone που διέθεσε συνολικά η Wind.

Η Wind υποστηρίζει πως η στρατηγική της επιβεβαιώνεται από τις τάσεις της ελληνικής αγοράς, στην οποία το 74% των πωλήσεων αφορά smartphone κάτω από 200 ευρώ, και ειδικότερα το 48% συσκευές κάτω από 150 ευρώ. Παρά τις οικονομικές κατηγορίες που έχουν τη μεγαλύτερη προτίμηση, ωστόσο, οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται ολοένα περισσότερο στα smartphone, οι πωλήσεις των οποίων παρουσίασαν αύξηση 8% στο διάστημα Απρίλιος 2013 – Μάρτιος 2014, συγκριτικά με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Επίσης, τουλάχιστον με βάση τα στοιχεία του δικτύου της Wind, χρησιμοποιούν το κινητό τους ολοένα περισσότερο εν κινήσει, για να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κι αυτό γιατί τον Απρίλιο του 2014 οι πελάτες της εταιρείας κατανάλωσαν κατά μέσο όρο 440 ΜΒ μέσω mobile internet, κατά 69% αυξημένα συγκριτικά με πέρυσι.

 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή