ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τη ρωμαλέα της ανάπτυξη συνεχίζει η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών


Τη ρωμαλέα της ανάπτυξη συνεχίζει η βιομηχανία ηλεκτρονικών
παιχνιδιών

ti-romalea-tis-anaptyxi-synechizei-i-viomichania-ilektronikon-paichnidion0
Σταθερή ανάπτυξη αναμένεται να συνεχίζει να
εμφανίζει η βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών για τα ερχόμενα
χρόνια, με τις δαπάνες για τα παιχνίδια αυτά να φθάνουν τα 12 δισ.
δολάρια το 2015, σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας αναλυτών με
ειδίκευση στην τεχνολογία, Gartner.



Η έκθεση με τίτλο «Οικοσύστημα Παιχνιδιών 2011» εκτιμά ότι οι
δαπάνες για λογισμικό και hardware του τομέα το 2011 θα υπερβούν τα
74 δισ. δολάρια, από 67 δισ. δολάρια το 2010. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη
αναμένεται, όμως, να σημειωθεί στον τομέα των παιχνιδιών κινητών
τηλεφώνων, λέει ο Τουόνγκ Νουγιέν, επικεφαλής ερευνών της Gartner,
που προβλέπει μάλιστα ότι οι πωλήσεις και η χρήση φορητών
«παιχνιδο-μηχανών», όπως αυτών της Sony και Nintendo, θα
συρρικνωθούν καθώς οι νέοι χρήστες τους θα επιλέξουν «έξυπνα»
κινητά τηλέφωνα ή συσκευές tablet, για να παίξουν ηλεκτρονικά
παιχνίδια.

Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις λογισμικού παιχνιδιών έχουν σπάσει
κάθε προηγούμενο ρεκόρ, με την Activision -κατασκευάστρια
προηγμένων παιχνιδιών για το Xbox και το PS3, να σημειώνει κέρδη
650 εκατ. δολαρίων σε πέντε ημέρες από τις πωλήσεις του νέου της
παιχνιδιού Call of Duty: Black Ops.

Στο μεταξύ, τα πρότυπα χρεώσεων για τα διαδικτυακά παιχνίδια
αλλάζουν με ταχείς ρυθμούς, ξεπερνώντας την παραδοσιακή αγορά
παιχνιδιών και τις προσωπικές συνδρομές. Τα νέα πρότυπα αφορούν
έτσι την προσφορά δωρεάν παιχνιδιών στο χρήστη, με την
κατασκευάστρια εταιρία να εξασφαλίζει κέρδη από διαφημίσεις.

www.kathimerini.gr με στοιχεία από The New York Times