ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το Twitter σε ρόλο «επίσημου αφηγητή» των Ολυμπιακών Αγώνων

Το Twitter σε ρόλο «επίσημου αφηγητή» των Ολυμπιακών Αγώνων

Συνεργασία του κοινωνικού δικτύου με το δίκτυο NBC για την κάλυψη
της διοργάνωσης.

Του Κώστα Δεληγιάννη

Τη συνεργασία του Twitter με το αμερικανικό δίκτυο NBC αποκάλυψε
προχθές η εφημερίδα Wall Street Journal, είδηση που μέσα στο
επόμενο 24ωρο επιβεβαιώθηκε από υπευθύνους τόσο του αμερικανικού
καναλιού όσο και του κοινωνικού δικτύου. Πιο συγκεκριμένα, οι
υπεύθυνοι γνωστοποίησαν πως θα δημιουργήσουν μαζί στο Twitter το
«Olympic hub», μία σελίδα ειδικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του
Λονδίνου, στην οποία κάθε χρήστης θα μπορεί να βρει συγκεντρωμένα
τα σημαντικότερα μηνύματα που θα «ανεβαίνουν» στην πλατφόρμα, με
ειδήσεις αλλά και όλο το παρασκήνιο της διοργάνωσης. Το
«φιλτράρισμα» των μηνυμάτων θα γίνεται από μία κοινή ομάδα του
Twitter και του NBC, οι οποίοι θα παρακολουθούν 20 ώρες το 24ωρο τα
μηνύματα που διακινούνται στο δίκτυο.

Ποιοι θα είναι οι συγγραφείς των αναρτήσεων; Κατ’ αρχάς
ανταποκριτές του NBC αλλά και του Twitter στο Λονδίνο, καθώς το
κοινωνικό δίκτυο έχει δημιουργήσει τη δική του δημοσιογραφική ομάδα
για την κάλυψη της διοργάνωσης. Κατά δεύτερον, από τους ίδιους τους
πρωταγωνιστές της Ολυμπιάδας αφού, από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς
Αγώνες του Βανκούβερ το 2010, παρατηρείται μία αλματώδης άνοδος των
αθλητών που χρησιμοποιούν το Twitter για να επικοινωνήσουν με τους
θαυμαστές τους ή να προκαλέσουν τους αντιπάλους τους. Το Twitter
κατάφερε μάλιστα να αυξήσει αυτή την τάση, καθώς αρκετούς μήνες
νωρίτερα πραγματοποίησε σεμινάρια σε αθλητές και υπεύθυνους των
αντιπροσωπειών, για να τους πείσει για τα οφέλη που θα έχουν
χρησιμοποιώντας την υπηρεσία του.

Έτσι, τα μηνύματα από τους αθλητές που θα μεταφέρουν στους χρήστες
του την εμπειρία των αγώνων όπως ακριβώς τη ζουν οι ίδιοι οι
πρωταγωνιστές, σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις των ανταποκριτών,
«δίνουν πολλές πιθανότητες στο Twitter να γίνει ο επίσημος αφηγητής
των φετινών Αγώνων», γράφει η Wall Street Journal. Με σκοπό όχι
μόνο να αυξήσει τον αριθμό των μελών του, όπως ισχύει εξάλλου και
στην περίπτωση του Facebook, το οποίο κι αυτό δημιούργησε μία
σελίδα για τους Ολυμπιακούς σε συνεργασία με το NBC. Κι αυτό γιατί,
σε αντίθεση με το Facebοok, το Twitter έχει ήδη κλείσει αρκετές
συμφωνίες με εταιρείες χορηγούς των αγώνων, οι οποίοι θα
διαφημιστούν μέσα από την πλατφόρμα.

Χωρίς κανένα οικονομικό κέρδος από τη συνεργασία, από τη μεριά του
το NBC προσδοκά να αυξήσει την τηλεθέασή του, κατ’ αρχάς επειδή
στην ιστοσελίδα θα αναρτώνται μηνύματα σχετικά με τις εκπομπές ή
τις συνεντεύξεις που έχει εξασφαλίσει. Αλλά και επειδή έρευνες
έχουν δείξει πως, όσοι τηλεθεατές παρακολουθούν και σχολιάζουν στα
κοινωνικά δίκτυα αυτό που βλέπουν εκείνη τη στιγμή στην τηλεόραση,
είναι πιο απίθανο να αλλάξουν κανάλι.