Η MPASS δημιουργεί την υπηρεσία “ATH Messenger” για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Η MPASS δημιουργεί την υπηρεσία “ATH Messenger” για τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

47" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Την MPASS επέλεξε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, ο οποίος πρωτοπορεί διεθνώς στον αεροδρομιακό χώρο, να δημιουργήσει το «ATH Messenger», τη νέα υπηρεσία που σχεδίασε και διαθέτει πλέον  στο κοινό του με στόχο την άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση του.

Η MPASS ανέπτυξε την υπηρεσία «ATH Messenger», με την οποία ο επιβάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει απλά το Facebook και να στείλει ένα Facebook message στη σελίδα «ATH Messenger» από οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο internet μέσω browser ή facebook application. Έτσι χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά και με χρήση hashtags κάθε χρήστης ενημερώνεται άμεσα με χρηστικές πληροφορίες για την πτήση που τον ενδιαφέρει, λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλαγών πτήσεων ή μπορεί να λάβει μέρος σε έρευνες που δημοσιοποιεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.

Η MPASS ως κυρίαρχη εταιρεία παροχής ποιοτικών και καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων προσωποποιημένου & ψηφιακού μάρκετινγκ, αξιοποίησε με πρωτοποριακό τρόπο σύγχρονες τεχνολογίες και κατάφερε να διαθέσει στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών εφαρμογές χρηστικές και φιλικές προς τον επιβάτη.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ επισκεφθείτε http://www.mpass.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή