Σε ανοδική πορεία η ψηφιακή διαφήμιση

Σε ανοδική πορεία η ψηφιακή διαφήμιση

1' 29" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Σε ανοδική πορεία η ψηφιακή διαφήμιση

Με τη σημαντική συμβολή των διαφημίσεων από την αναζήτηση και τα

κινητά τηλέφωνα και σε συνδυασμό με τη μετάβαση κονδυλίων από τα

παραδοσιακά διαφημιστικά κανάλια, το

GroupM του ομίλου WPP, ανέφερε πρόσφατα ότι η

δαπάνη στη διαδικτυακή διαφήμιση θα αυξηθεί 11% μέσα στο 2010 και

θα αντιστοιχεί πλέον στο 15% του συνολικού διαφημιστικού

budget.

Τα συμπεράσματα αυτά αναφέρονται στην νέα έκθεση του GroupM, που

καλύπτει 36 χώρε και δείχνει ότι το μερίδιο της ψηφιακής διαφήμισης

σε σχέση με το σύνολο της διαφήμισης σε όλα τα μέσα, αυξήθηκε από

3,1% το 2001, σε 14,6% το 2009. Δείχνει επίσης ότι η διαφήμιση στο

Ίντερνετ αναπτύσσεται σταθερά κάθε χρόνο στις Δυτικές χώρες, την

ώρα που η διαφημιστική δαπάνη στα παραδοσιακά μέσα εμφανίζεται

στάσιμη και πρόσφατα καθοδική.

Στις ΗΠΑ, η ψηφιακή διαφήμιση αναμένεται να σημειώσει αύξηση 7%

μέσα στο 2010, στα 24,4 δισεκατομμύρια δολάρια και αποσπώντας

μερίδιο 17% από τη συνολική διαφημιστική δαπάνη. Το μεγαλύτερο

μέρος της αύξησης θα οφείλεται στις διαφημίσεις από τις μηχανές

αναζήτησης και το βίντεο, που αναμένεται να ισοσκελίσουν τις

απώλειες της παραδοσιακής banner διαφήμισης και των χορηγιών.

Ταυτόχρονα, η έκθεση αναφέρει ότι μεγάλο μέρος αυτής της ανάπτυξης

στις ΗΠΑ θα τροφοδοτηθεί και από τη μείωση της διαφημιστικής

δαπάνης στις εφημερίδες και το σύνολο των έντυπων μέσων.

Αξιοσημείωτη είναι και η πρόβλεψη της έκθεσης για αύξηση 19% της

διαφημιστικής δαπάνης στα κινητά, στα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια,

αντιπροσωπεύοντας έτσι το 6% του συνόλου της ψηφιακής διαφημιστικής

δαπάνης στις ΗΠΑ. Ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το

κινητό τους για πρόσβαση σε περιεχόμενο του Ίντερνετ έχει σχεδόν

διπλασιαστεί, στα 22 εκατομμύρια, ενώ αυτοί που επισκέπτονται

ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης από τη συσκευή τους έχουν

τετραπλασιαστεί σε σχέση με το 2008, φτάνοντας τα 9 εκατομμύρια,

σύμφωνα με στοιχεία της comScore.

www.kathimerini.gr

με πληροφορίες AdWeek

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή