Οι χρήστες επενδύουν στο περιεχόμενο

Οι χρήστες επενδύουν στο περιεχόμενο

57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Οι χρήστες επενδύουν στο περιεχόμενο

Το περιεχόμενο στο web επανέρχεται στο προσκήνιο ως η κύρια

μορφή δραστηριότητας των χρηστών. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα

που προκύπτει από έρευνα μέτρησης του χρόνου που περνούν οι χρήστες

στο Ίντερνετ και των δραστηριοτήτων τους.

Όπως αναφέρει ο Business Insider, η εποχή που το e-mail και

άλλες εφαρμογές ήταν τα κυρίαρχα εργαλεία φαίνεται να αποτελεί

παρελθόν. Οι χρήστες περνούν 88% περισσότερο χρόνο, σε σχέση με το

2003, διαβάζοντας ειδήσεις και καταναλώνοντας περιεχόμενο. Σε

χρόνο, αυτό μεταφράζεται σε επτά ώρες το μήνα για το 2009, σε σχέση

με τρεις ώρες και 42 λεπτά το 2003, όπως προκύπτει από την έρευνα

της Online Publisher’s Association των ΗΠΑ.

Ταυτόχρονα, οι χρήστες μείωσαν το χρόνο που περνούν στο Ίντερνετ

για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους κατά 19%. Έτσι, ενώ το 2003 το

ποσοστό του χρόνου για επικοινωνία στο Ίντερνετ έφτανε στο 46% του

συνολικού χρόνου ενός χρήστη στο web, σήμερα το ποσοστό αυτό έχει

μειωθεί στο 27%.

Αύξηση σημειώνει επίσης η διάρκεια των αναζητήσεων των χρηστών

στο Ίντερνετ, από 27 λεπτά της ώρας ανά μήνα το 2003, στα 57 λεπτά

το 2009.

www.kathimerini.gr

με πληροφορίες Business Insider

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή