Θεωρείο (02/07/21)

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αναλύοντας τον Αδωνι  

Ο υπουργός Ανάπτυξης είπε κάτι πριν από λίγες ημέρες, που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων: ότι η Ελλάδα δεν αντέχει ένα νέο lockdown, καθώς σε αυτή την περίπτωση θα χρεοκοπήσει. Δυστυχώς, είχε δίκιο και θα σας πως γιατί. Η Ελλάδα τον ενάμιση χρόνο που είχε σχεδόν συνέχεια lockdown «σώθηκε» οικονομικά γιατί άνοιξε η κάνουλα από την Ευρώπη. Γιατί άνοιξε; Γιατί το ίδιο πρόβλημα είχαν και οι υπόλοιπες χώρες, κυρίως του Βορρά. Αρα η Ελλάδα δεν χρεοκόπησε γιατί το πρόβλημα είναι συνολικό. Αυτή τη στιγμή, οι χώρες της βόρειας Ευρώπης έχουν εμβολιαστεί σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από την Ελλάδα, οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση νέου lockdown σε αυτές τις χώρες και κανένα ενδεχόμενο νέας οικονομικής βοήθειας. Αρα και η Ελλάδα δεν έχει κανένα περιθώριο νέου lockdown και πρέπει να πορευτεί με τα όπλα που έχουν όλοι: εμβολιασμό σε μεγάλο ποσοστό και επανεκκίνηση με οριστική επιστροφή στην οικονομική και κοινωνική ζωή της. Τόσο απλά.  

Το έσωσε 

Η επιτροπή των ειδικών έκανε πράγματι χθες εισήγηση για μετακίνηση από νομό σε νομό μόνο με την επίδειξη αρνητικού τεστ. Η πρόταση αφορούσε μόνο τα ΚΤΕΛ και όχι τα αυτοκίνητα. Δεν χρειάζεται να αναλύσω πως κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε δύο ταχύτητες, ενώ εάν εφαρμοζόταν και στα Ι.Χ. θα ήταν απλώς ένα ακόμη μέτρο πλήρως ανεφάρμοστο. Tο κατάλαβε εγκαίρως ο Γεραπετρίτης και διά της πειθούς έκοψε τον παραλογισμό.  

Γεύση από Ελλάδα

Στην Αθήνα βρίσκεται από χθες ο νέος γ.γ. του ΟΟΣΑ Ματίας Κόρμαν, ο οποίος σήμερα θα περάσει το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου για να συναντήσει τον πρωθυπουργό. Την υποδοχή του υψηλού επισκέπτη ανέλαβε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, προσφέροντας ελληνικό φαγητό με θέα την Ακρόπολη. Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει επιλεγεί από το Συμβούλιο του ΟΟΣΑ για τη θέση του προέδρου του Global Strategy Group και είχε πολλά να πει με τον Κόρμαν.    

Κινητικότητα στα βόρεια 

Πολλή συζήτηση γίνεται για πιθανές νέες υποψηφιότητες στα βόρεια προάστια. Στο επίκεντρο βρίσκονται τρεις αναπληρωτές υπουργοί: ο Θόδωρος Σκυλακάκης, ο Βασίλης Κοντοζαμάνης και ο Νίκος Παπαθανάσης. Το πού θα κάτσει στο τέλος η μπίλια παραμένει άγνωστο, αφού και οι τρεις έχουν και άλλες επιλογές.  

Ναδίρ  

Μου λένε πως οι σχέσεις του υπουργού Κώστα Σκρέκα με τη γ.γ. Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου είναι στο ναδίρ. Ο λόγος είναι πως ο υπουργός ανακοίνωσε μόνος του τα νέα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση και η γ.γ. δεν το ήξερε. Πάντως, είναι κάτι που συνηθίζεται, καθώς την τελική ευθύνη και των ανακοινώσεων την έχει πάντα ο υπουργός.  

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή