Ο γάτος μου στη Βουλή

2' 3" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη συζήτηση για τα ζώα συντροφιάς στη Βουλή την παρακολούθησα με τους δύο αυθέντες του οίκου, τον Λουδοβίκο και τον Χρόνη. Ως γνωστόν, οι γάτοι καταλαβαίνουν ελληνικά. Λες ότι θα λείψεις για μερικές ημέρες και κατεβάζουν μούτρα. Το πιστοποίησα για μια ακόμη φορά όταν η βουλευτής του ΜέΡΑ25 κ. Αγγελική Αδαμοπούλου απεκάλυψε τις συνέπειες που θα έχει η υποχρεωτική στείρωση στο μέλλον της ανθρωπότητος εν γένει. Ετσι όπως πάμε, σε λίγο θα στειρώνουμε και ανθρώπους – το μεταγράφω σε ελεύθερη μετάφραση. Εγώ έκανα τον αδιάφορο. Ο Χρόνης, ο ευγενέστερος εκ των τριών μας, επίσης. Ο Λουδοβίκος, όμως, που δεν αφήνει τίποτε να πέσει κάτω, με σκούντησε με την πατούνα του – νούμερο 46. Και όταν γύρισα να τον κοιτάξω, διεπίστωσα ότι είχε ένα σαρδόνιο χαμόγελο, τα μουστάκια του είχαν υψωθεί ενθουσιασμένα και τα μάτια του έλαμπαν από χαρά. Μετά άρχισε να τρίβεται πάνω μου χουρχουρίζοντας εις ένδειξη αλληλεγγύης. Ο Χρόνης έγλειφε τη γούνα του, μάλλον ευχαριστημένος επειδή είναι γάτος και όχι άνθρωπος. Υποθέτω ότι η απειλή που επεσήμανε η κ. Αδαμοπούλου έπεισε τους συντάκτες του νομοσχεδίου να δώσουν το δικαίωμα σε όσους δεν επιθυμούν να στειρώσουν τους συντρόφους τους, να αποστέλλουν το DNA τους για τη δυνατότητα ταυτοποίησής τους. Και τι θα γίνει αν εν τω μεταξύ εμβολιαστούν για COVID και αλλάξει το DNA τους; Είναι ένα ζήτημα και απορώ πώς κάποιος βουλευτής του ΜέΡΑ25 δεν έθεσε.
 
Η δόξα της βαθιάς Ελλάδας. Οπως είπε η εισηγήτρια Φωτεινή Πιπιλή, «είναι το πιο δύσκολο νομοσχέδιο από συστάσεως ελληνικού κράτους». Γιατί; Γιατί στην υπόθεση εμπλέκονται οι πιο ετερόκλητοι φορείς. Εκατοντάδες φιλοζωικά σωματεία. Τα μισά ζητούν υποχρεωτική στείρωση, τα άλλα μισά την καταγγέλλουν. Κυνηγοί και οι βουλευτές της επαρχίας που τους χρειάζονται στις εκλογές. Η τουρκοκρατία. Ο κ. Χαρακόπουλος υπενθύμισε πως οι προβατίνες που προσφέρονται στις λαχειοφόρους αγορές των ιερών πανηγύρεων είναι έθιμο του λαού μας από την Τουρκοκρατία. Συμφωνώ και επαυξάνω: οι εκατόμβες έχουν τις ρίζες τους στους αιώνες. Ποια ξενόφερτη παράδοση τις κατήργησε;
 
Οι βουλευτές του Συριζοκινάλ, βέβαια, ανέβασαν τον κοινοβουλευτικό διάλογο σε θεσμικό επίπεδο. Γιατί να περάσει το θέμα από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στο υπουργείο Εσωτερικών; Για να έχει ευθύνη και η τοπική αυτοδιοίκηση για τα αδέσποτα – 2 εκατ. υπολογίζονται ανά την επικράτεια. Απαράδεκτο. Να αποσυρθεί χωρίς δεύτερη κουβέντα. Ηταν η θέση της αντιπολίτευσης, από την επιτροπή έως την Ολομέλεια, όπως μου είπε η κ. Πιπιλή. Το νομοσχέδιο, ευτυχώς, πέρασε. Και ο Λουδοβίκος αναρωτιέται: Αν δεν μπορούν να συνεννοηθούν σε αυτό, τότε μάλλον θα πρέπει να αρχίσουν να νιαουρίζουν αντί να μιλάνε.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή