Τηλεμάρκετινγκ ανθρώπινου πόνου

Τηλεμάρκετινγκ ανθρώπινου πόνου

36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τηλεμάρκετινγκ ανθρώπινου πόνου-1Βετεράνος της δημοσιογραφίας, ο Νίκος Φίλης εμφανίστηκε χθες στη δημόσια τηλεόραση με αρχισυντακτικές ορέξεις. Είπε στους δημοσιογράφους που τον φιλοξενούσαν ότι ήταν απαράδεκτο το δελτίο της ΕΡΤ να παίζει πρώτο θέμα για μισή ώρα τη συνέντευξη Μητσοτάκη – Μακρόν (την ώρα που λάμβανε χώρα στο Παρίσι) και να εκτοπίζει στη δεύτερη θέση του δελτίου τον (χθεσινό) σεισμό στην Κρήτη. Οταν ο ένας οικοδεσπότης (Δ. Κοτταρίδης) του επισήμανε ότι ακόμη και η «Αυγή» είχε απωθήσει τον σεισμό χαμηλά στο πρωτοσέλιδό της την Τρίτη, ο αυτόκλητος αρχισυντάκτης θύμωσε. Αυτά, είπε ο Φίλης, είναι αντιπερισπασμοί. Αλλο οι εφημερίδες, άλλο η τι-βι. Γιατί; Διότι, «στο κανάλι βγαίνει ο πόνος του κόσμου». Αυτό υπαγορεύει η Fillis School of Journalism: μια τηλεόραση που θα πουλάει πόνο. Αντιπολιτευτικό πόνο. 

Στέντωρ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή