ΜΕΜΟ

Τηλεμάρκετινγκ ανθρώπινου πόνου

tilemarketingk-anthropinoy-ponoy0Βετεράνος της δημοσιογραφίας, ο Νίκος Φίλης εμφανίστηκε χθες στη δημόσια τηλεόραση με αρχισυντακτικές ορέξεις. Είπε στους δημοσιογράφους που τον φιλοξενούσαν ότι ήταν απαράδεκτο το δελτίο της ΕΡΤ να παίζει πρώτο θέμα για μισή ώρα τη συνέντευξη Μητσοτάκη – Μακρόν (την ώρα που λάμβανε χώρα στο Παρίσι) και να εκτοπίζει στη δεύτερη θέση του δελτίου τον (χθεσινό) σεισμό στην Κρήτη. Οταν ο ένας οικοδεσπότης (Δ. Κοτταρίδης) του επισήμανε ότι ακόμη και η «Αυγή» είχε απωθήσει τον σεισμό χαμηλά στο πρωτοσέλιδό της την Τρίτη, ο αυτόκλητος αρχισυντάκτης θύμωσε. Αυτά, είπε ο Φίλης, είναι αντιπερισπασμοί. Αλλο οι εφημερίδες, άλλο η τι-βι. Γιατί; Διότι, «στο κανάλι βγαίνει ο πόνος του κόσμου». Αυτό υπαγορεύει η Fillis School of Journalism: μια τηλεόραση που θα πουλάει πόνο. Αντιπολιτευτικό πόνο. 

Στέντωρ