«Κοινωνία Προσώπων»: Μια πινακοθήκη μορφών του μεταβυζαντινού και σύγχρονου ελλαδικού χώρου στη Ρώμη

«Κοινωνία Προσώπων»: Μια πινακοθήκη μορφών του μεταβυζαντινού και σύγχρονου ελλαδικού χώρου στη Ρώμη

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο Καβαλιώτης Μοχάμεντ Αλι, ο ιδρυτής της τελευταίας δυναστείας της Αιγύπτου, με την περιορισμένη μόρφωση και τον πολυτάραχο βίο, έλεγε εμφατικά: «Τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει είναι τα πρόσωπα των ανθρώπων». Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αφηγηθείς την ιστορία ενός τόπου, αλλά τα πορτρέτα είναι ίσως ο πιο εύγλωττος, ο πιο διεισδυτικός. Αυτός είναι και ο νοηματικός άξονας της έκθεσης που εγκαινιάζεται αύριο το βράδυ στο περίφημο Palazzo della Cancelleria του Βατικανού, με τίτλο «Κοινωνία Προσώπων – Η απεικόνιση της ανθρώπινης μορφής. Από τη μεταβυζαντινή τέχνη στη σύγχρονη ελληνική ζωγραφική». Πρόκειται για ένα αφιέρωμα που διοργάνωσε με πολλή επάρκεια και μεράκι η πρεσβεία της Ελλάδας στην Αγία Εδρα σε συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου.

«Κοινωνία Προσώπων»: Μια πινακοθήκη μορφών του μεταβυζαντινού και σύγχρονου ελλαδικού χώρου στη Ρώμη-1
Διονύσιος Τσόκος, «Προσωπογραφία Αναγνώστη Ι. Αλεξανδρόπουλου», 1858.

«Κοινωνία Προσώπων»: Μια πινακοθήκη μορφών του μεταβυζαντινού και σύγχρονου ελλαδικού χώρου στη Ρώμη-2
«Μυρσίνη», έργο του Χρήστου Μποκόρου, 2008, συλλογή Φέλιου. (ΣΥΛΛΟΓΗ ΦΕΛΙΟΥ)

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή