ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ: Αγγέλλεται εκ Παρισίων ότι η επιτροπή του Ανωτάτου Στρατιωτικού Συμβουλίου εις ην ανετέθη η εξομάλυνσις των μεταξύ Κυβερνήσεως και Επιτελείου διαφορών επί του σχεδίου του αφοπλισμού, συνήλθε σήμερον (χθες) το απόγευμα υπό την προεδρίαν του κ. Ερριώ. Λέγεται ότι η επιτροπή δεν κατώρθωσε να εξεύρη λύσιν εις το δημιουργηθέν αδιέξοδον και να διευθετήση την διαμάχην μεταξύ στρατιωτικών και πολιτικών. Εν τω μεταξύ ο αγών ούτος μεταξύ των υπό του ριζοσπαστικού τύπου αποκληθέντων αποστόλων της ασφαλείας, εξακολουθεί ν’ απορροφά εξ ολοκλήρου την προσοχήν της κοινής γνώμης και να δημιουργή ανησυχίας. Λέγεται ότι ο στρατηγός Βεϊγκάν [φωτ.] από κοινού μετά του στρατηγού Γκοκελέν, προσπαθούν να κινητοποιήσουν όλους τους ανωτέρους αξιωματικούς του γαλλικού στρατού κατά της Κυβερνήσεως. Κατόπιν των γεγονότων τούτων ενισχύονται οι φόβοι ότι η δημιουργηθείσα κατάστασις θα έχη σοβαρόν αντίκτυπον.
ΣΑΤΙΡΑ: Εις εν των κεντρικωτέρων θεάτρων της γερμανικής πρωτευούσης παίζεται από δύο μηνών η οπερέττα του Λέχαρ «Βασιλεύς των Ορέων» διασκευασθείσα εκ του γνωστού έργου του Εδμόνδου Αμπού εις το οποίον, μεταξύ άλλων, εμφανίζεται και η ελληνική αστυνομία ως δωροδοκουμένη. Το έργον είχε και άλλοτε προκαλέση τας διαμαρτυρίας της ελληνικής Πρεσβείας. Ηδη, κατόπιν νέου εντόνου διαβήματος του Ελληνος Πρεσβευτού, όστις εξέφρασε φόβους ότι η εξακολούθησις της παραστάσεως του έργου τούτου δυνατόν να έχη άμεσον συνέπειαν επί των διεξαγομένων διαπραγματεύσεων διά την σύναψιν εμπορικής συνθήκης μεταξύ Ελλάδος και Γερμανίας και γενικώς επί των Ελληνογερμανικών σχέσεων, οι διευθυνταί των θεάτρων διετάχθησαν αρμοδίως να μεταρρυθμίσουν το έργον.
ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΑ: Εν χαρακτηριστικόν σημείον της παρούσης ώρας είνε ότι οι φανατικώτεροι από τους πολιτικομανείς συμπολίτας έπαυσαν πλέον να συζητούν διά την εξέλιξιν της πολιτικής καταστάσεως και η στερεότυπος ερώτησις «τι νέα;» ουδαμού ακούεται.