Της κακομοίρας με το καλάθι

Της κακομοίρας με το καλάθι

33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Της κακομοίρας με το καλάθι-1Το καλάθι, λένε, έπιασε. Απόδειξη ότι τα προϊόντα που εντάσσονται στο αποπληθωριστικό του βεληνεκές παρουσιάζουν τεράστια ζήτηση. Η αριθμητική πιστοποίηση αυτής της επιτυχίας θα έπρεπε ίσως να κάνει την κυβέρνηση πιο φειδωλή στη διαφήμισή του. Με την επικοινωνιακή υπερβολή, κινδυνεύει να το παραπουλήσει (oversell το λένε οι ειδικοί). Οταν, ας πούμε, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος εμφανίζεται στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών και διακηρύσσει από βήματος ότι «το καλάθι του νοικοκυριού ενισχύεται» και «είναι από χθες ακόμη πιο εμπλουτισμένο, καθώς διευρύνθηκε η κατηγορία των κατεψυγμένων λαχανικών», ενώ περιλαμβάνονται «κατηγορίες όπως η στέβια, καθώς και διάφορα άλλα προϊόντα βρώμης», το μάρκετινγκ μάλλον χάνει τον στόχο του. Ξεκινάει για Πολ Βόλκερ. Και καταλήγει μπακαλόγατος.

Στέντωρ

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή