To σποτάκι έχει χιούμορ. Δεν μυρίζει, δηλαδή, καθόλου ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έχει τον καταγγελτικό στόμφο που κυριαρχεί διαχρονικά στον λόγο του κόμματος. Το κοινό στο οποίο απευθύνεται είναι προνομιακό για την αξιωματική αντιπολίτευση: Οι νέοι – και δη εκείνοι που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα της στέγης. Η Κουμουνδούρου φαίνεται ότι έχει βρει καλό μάρκετινγκ. Φαίνεται όχι τόσο από το σατιρικό στυλιζάρισμα, την τικ-τοκ αισθητική του βίντεο και τη σωστή στόχευση του μηνύματος. Φαίνεται κυρίως από το γεγονός ότι από τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ –και επίδοξο πρωθυπουργό– «εμφανίζεται» μόνο η φωνή του. Κάποιος επαγγελματίας πρέπει να έχει μετρήσει ότι συμφέρει να δίνει στο σποτ ταυτότητα μόνο η φωνή – και να μένει καλύτερα το πρόσωπο στην αφάνεια.
Στέντωρ