Η συζήτηση για τους Ελληνες που αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν μετά τη χρεοκοπία γίνεται σαν να μπορούσε η παλιννόστησή τους να επιτευχθεί με το πάτημα ενός κουμπιού. Σαν να αρκούσαν τα φορολογικά κίνητρα για να τους δελεάσουν να αλλάξουν (ξανά) τις ζωές τους. Οπως δείχνει και η έρευνα που δημοσιεύει σήμερα η «Κ», θα χρειαστεί μακρά και επίπονη προσπάθεια προκειμένου να αποκατασταθεί το brand της χώρας. Ακόμη και στα ίδια τα παιδιά της, η Ελλάδα πρέπει αξιόπιστα να δείξει ότι αλλάζει. Κι αυτό δεν γίνεται με ένα νόμο και ένα άρθρο. Ούτε σε έναν χρόνο.
Ο δύσκολος νόστος
28" χρόνος ανάγνωσης