Οι συντεχνίες στο Λιμάνι

39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Μήνες πριν ξεσπάσει η κρίση στα λιμάνια ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας είχε ενημερώσει με επιστολές τους πολιτικούς αρχηγούς για την κατάσταση που επικρατεί στον Πειραιά, όπου μια συντεχνία 320 ατόμων απολάμβανε υψηλά προνόμια και γινόταν τροχοπέδη σε κάθε προσπάθεια αναβάθμισης του λιμένος. Αυτό είναι γνωστό στο ΠΑΣΟΚ, αφού δικό του νόμο (2688/99) εφαρμόζει ο νυν υπουργός για να παραχωρήσει σε ιδιώτες τη διαχείριση των εμπορευματικών μεταφορών. Τα στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης οφείλουν να το θυμούνται.

Η χώρα και ο Πειραιάς έχουν πικρή εμπειρία από την καταστροφή παραγωγικών δραστηριοτήτων, επειδή οι αντιδράσεις ορισμένων συντεχνιών δεν επέτρεψαν τον εκσυγχρονισμό τους. Η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος είναι ένα κοντινό παράδειγμα.

Με επενδύσεις 6 δισ. ευρώ, που υποχρεούνται να κάνουν όσοι αναλάβουν τις εμπορευματικές μεταφορές, και εκσυγχρονισμό της λειτουργίας το λιμάνι του Πειραιά θα έχει καλύτερη τύχη.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή