Ατολμία στην Παιδεία

44" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ο διάλογος έχει καταστεί στην Ελλάδα το άλλοθι των κυβερνήσεων όταν δεν θέλουν ή δεν τολμούν να κάνουν αυτό που πρέπει. Οταν, μάλιστα, στόχος είναι η συνέχιση της αδράνειας, τότε επιλέγεται ο διάλογος από μηδενική βάση που ουσιαστικά σημαίνει το πάγωμα κάθε μεταρρύθμισης. Αυτή την τακτική επέλεξε τώρα η κυβέρνηση στην Παιδεία, αναιρώντας ουσιαστικά την κατεύθυνση που είχαν χαράξει η πρώην υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου και ο καθηγητής Θάνος Βερέμης.

Η αλλαγή πορείας αποδόθηκε στην ανάγκη να επικρατήσει κοινωνική ειρήνη, ειδικά μετά τις ταραχές του Δεκεμβρίου.

Πρόκειται για μέγιστο λάθος, όσο και αν ωραιοποιείται επικοινωνιακά. Η χώρα έχει ανάγκη μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία, σε όλα τα επίπεδα, τώρα. Οποιος επιλέγει για λόγους πολιτικού κόστους να συντηρήσει το σύστημα που επικρατεί σήμερα υπονομεύει την ανάπτυξη της χώρας. Η κυβέρνηση πρέπει να αποφασίσει: θέλει να διορθώσει κάποια πράγματα στην Παιδεία ή θέλει απλώς να ξεφύγει συζητώντας γι’ αυτά επ’ αόριστον;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή