Γιατί θα κόψω το… μπουκέτο

1' 36" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Καθώς το γραμματοκιβώτιο έχει μετατραπεί από καιρό σε κουτί δυσάρεστων εκπλήξεων, ανακουφίστηκα επιστρέφοντας προ εβδομάδος γιατί δεν βρήκα γράμμα από την εφορία, αλλά απόρησα που ανάμεσα στους φακέλους δεν υπήρχε κάτι από τη Nova. Η γνωστή εταιρεία με είχε ενημερώσει στις 22 Ιουνίου με sms, όπως υποθέτω και χιλιάδες συνδρομητές της, ότι θα μας αποστείλει δωρεάν μια νέα κάρτα αποκωδικοποίησης λόγω τεχνολογικής της αναβάθμισης.

Η απορία μου έγινε μεγαλύτερη, όταν πλησιάζοντας το μηχάνημα της Nova είδα ξανά την ένδειξη διακοπής του σήματός της. Η πρώτη φορά ήταν στις 27 Ιουλίου, όταν στην τηλεφωνική μου απορία «γιατί δεν έχω σήμα, ενώ πληρώνω τη συνδρομή μου», ένας αγενέστατος υπάλληλος με επέπληξε που δεν είχα αντικαταστήσει την παλαιά κάρτα. Οταν τον ενημέρωσα ότι δεν είχα λάβει καμία καινούργια, σχεδόν απαίτησε να πάω από τη Νέα Ερυθραία στην… Πεύκη για να την προμηθευθώ. Στην άρνησή μου να το πράξω, δέχθηκε κατ’ εξαίρεσιν(!), όπως μου είπε, να μου αποστείλει εκ νέου την περιβόητη κάρτα εντός 15 ημερών.

Μέχρι σήμερα έχει περάσει ένας μήνας, κάρτα δεν έχω δει, ενώ σε νέα επικοινωνία μου με την εταιρεία ενημερώθηκα ότι από τις αρχές Αυγούστου η Nova έχει προχωρήσει σε οριστική διακοπή των υπηρεσιών της σε όσους πελάτες της δεν έχουν αντικαταστήσει τις παλιές κάρτες τους, ασχέτως αν χωρίς δική τους ευθύνη δεν τις έχουν παραλάβει!

Σας τα γράφω όλα τούτα, διότι εδώ και καιρό στην Ελλάδα, πρωτίστως οι δημοσιογράφοι, απαξιώνουμε κάθε μορφής δημόσια υπηρεσία και θεοποιούμε τις αντίστοιχες ιδιωτικές εταιρείες, παραβλέποντας το άθλιο επίπεδο εξυπηρέτησής τους. Και δεν αναφέρομαι μόνον στη Nova, αλλά και σε όλους σχεδόν τους παρόχους Ιντερνετ, κινητής και σταθερής τηλεφωνίας οι υπάλληλοι των οποίων μας αντιμετωπίζουν συχνότατα ως πληβείους. Εν προκειμένω, όμως, πραγματικά αναρωτιέμαι αν η εν λόγω τηλεοπτική εταιρεία -που δεν καλύπτει δα και ζωτικές μας ανάγκες- συνειδητοποιεί ότι οι υπηρεσίες της είναι από τις πρώτες που θα «θυσιάσει» κανείς μεσούσης της κρίσης. Προσωπικώς το αποφάσισα κι ας είμαι αδιαλείπτως συνδρομητής της από το 1996…

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή