Το σορτσάκι ταιριάζει γάντι στον υπουργό

Το σορτσάκι ταιριάζει γάντι στον υπουργό

2' 7" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Είναι πολύ σημαντικό ένας υπουργός, και δη ο της Παιδείας, να δίνει το καλό παράδειγμα στην κοινωνία και στους νέους πολίτες της. Ετσι, είναι καλοδεχούμενες οι αθλητικές δραστηριότητες του υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου, ο οποίος με κάθε τρόπο δίνει το σύνθημα υπέρ της άθλησης και της υγιεινής διατροφής των παιδιών. Ενδεικτικά, το περασμένο Σάββατο βρέθηκε στις Σπέτσες και αφού συμμετείχε στον αγώνα 10 χιλιομέτρων Mini Marathon –τερμάτισε σε χρόνο 1.07΄17΄΄– επισκέφθηκε, με το αθλητικό σορτσάκι, την Αναργύρειο και Κοργιαλένειο Σχολή Σπετσών. (Δυστυχώς μάλλον, δεν θα πέρασε από το κεντρικό ζαχαροπλαστείο του τέως δημάρχου Σπετσών Βασίλη Καρδιασμένου, ο οποίος εκτός από τα εξαίρετα αμυγδαλωτά, είναι παλιά καραβάνα της πολιτικής και ξέρει «από την καλή και από την ανάποδη τους λαϊκιστές της πολιτικής που μας περιβάλλουν», όπως έλεγε σε παρέα το καλοκαίρι.) Αντιθέτως, ο κ. Λοβέρδος επέστρεψε στην Αθήνα, καθώς το πρόγραμμα της περασμένης Τρίτης είχε την εξαγγελία για δομικές αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, με στόχο να δοθεί βάρος στην εξοικείωση των παιδιών με την άθληση και την υγιεινή διατροφή και σύνθημα «Λιγότερη ύλη, περισσότερη παιδεία». Βεβαίως, ήδη από το σχολικό έτος 2010-11 ξεκίνησε να υλοποιείται (με κονδύλια ΕΣΠΑ) πιλοτικά το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) σε 800 δωδεκαθέσια και ενδεκαθέσια δημοτικά σχολεία, που αντιπροσώπευαν το 40% του μαθητικού πληθυσμού της χώρας. Τα 800 ολοήμερα του σχολικού έτους 2010-11 αυξήθηκαν σε 961 το 2011-12 και σε 1.287 το 2013-14, με προοπτική την εφαρμογή του προγράμματος σε όλα τα δημοτικά σχολεία της χώρας. Το πρόγραμμα βρήκε θετική ανταπόκριση σε μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών και γονιών, παρά τα προβλήματα υποδομής, τις αντιδράσεις κάποιων συνδικαλιστών και τις τυχόν παραδοσιακές νοοτροπίες στις διδακτικές πρακτικές και τις καινοτομίες», όπως ανέφερε στην «Κ» ο Γιάννης Κουμέντος, αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που έχει ρίξει πολλές εργατοώρες για τα ΕΑΕΠ.

Οπως μπορεί να διαπιστώσει κάθε ενδιαφερόμενος –και ο υπουργός…– στις οδηγίες που εστάλησαν στους εκπαιδευτικούς στις 20/7/2010 (Αριθ. Πρωτ. Φ. 12/879/88413 /Γ1), το πρόγραμμα έχει στόχο «τη διεύρυνση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης με αντικείμενα στα οποία έχει αναπτυχθεί η ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να προσφέρονται ίσες ευκαιρίες για σύμμετρη καλλιέργεια και μόρφωση των παιδιών». Ετσι, στα ολοήμερα δημοτικά μπήκαν ο χορός, το θέατρο, η πληροφορική. Μάλιστα, η αξιολόγηση του ΕΑΕΠ αποτελεί προϋπόθεση για τη συνέχιση της χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ.

Ο νυν υπουργός Παιδείας δηλώνει ότι δεν λειτουργεί με κριτήριο ποιες ειδικότητες εκπαιδευτικών πλεονάζουν, αλλά με γνώμονα την επιθυμία για ένα καλύτερο σχολείο. Και γι’ αυτό ακολουθεί την πολιτική της συνέχειας, βάζοντας το στίγμα του σε ό,τι είχε αρχίσει η Αννα Διαμαντοπούλου και συνεχίσει ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος. Ο σκοπός είναι καλός, οπότε λίγο πολιτικό show off προβλέπεται!

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή