ΑΠΟΨΕΙΣ

Λάκης ο ρατσιστής

Η απάντηση-συγγνώμη του κ. Λάκη Λαζόπουλου στην καταγγελία του προέδρου της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, Ι. Βαρδακαστάνη, αγγίζει τα όρια της γελοιότητας. Ζητεί χίλιες φορές συγγνώμη, όχι δεν είναι γενικά ρατσιστής, αλλά μόνο ειδικά, για ένα άτομο, για έναν ανάπηρο, τον Σόιμπλε, εξετράπη. Ο αριστερός οίστρος του τον οδήγησε σ’ αυτήν την απίστευτη φράση «όταν ο άνθρωπος είναι καθηλωμένος σε μια καρέκλα, το μυαλό του καθηλώνεται σε μια ιδέα. Εγώ το λέω παράνοια, το λέω παραφροσύνη». Εκστόμισε ο προοδευτικός δηλαδή, αυτό που δεν τολμούν ανοικτά να πουν οι πιο ακραίοι φασίστες: ο ανάπηρος στο σώμα είναι και στο μυαλό! Αλλά ούτε αυτό είναι το χειρότερο του εθνικού μας σατιριστή, αυτού του αλαζόνα αρτιμελούς τηλευαγγελιστή που θα έλεγε ακόμη πιο ανατριχιαστικά πράγματα για να ερεθίσει το θυμικό των εκατομμυρίων τηλεθεατών του, που του δίνουν εξουσία, φήμη, δόξα και χρήμα.

Ισχυρίστηκε ο θεομπαίχτης, πανικοβλημένος από το εύρος των αντιδράσεων, ότι υπήρξε ρατσιστής για πολιτικούς λόγους. Φαντάζομαι για να εκφράσει την οργή του λαού… Φρίκη και δυσοσμία, από έναν ταλαντούχο, οξυδερκή καλλιτέχνη, που αντί να διορθώνει με τα χρόνια τις αδυναμίες και τα ελαττώματα της δουλειάς του (τα οποία πάντα είχαν να κάνουν με την επιρρέπειά του στο εύκολο χειροκρότημα που προκύπτει από ακατέργαστα αστεία και κηρύγματα) βυθίζεται σ’ έναν ακατάσχετο λαϊκισμό. Τοκίζει ο Λαζόπουλος στην αγανάκτηση και την απόγνωση του κόσμου και εισπράττει… Από την αυλή της Μιμής και των αστρολόγων της, στα κότερα και από εκεί στις λαοθάλασσες του ΣΥΡΙΖΑ, ομοτράπεζος του προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας. Πάντοτε, άλλοτε φανερά κι άλλοτε κρυφά, κουλουριαζόταν στα πόδια της εξουσίας. Αλλωστε αυτήν ποθούσε από την πρώτη στιγμή που κατέβηκε στην Αθήνα, από τη Λάρισα με το Θεσσαλικό θέατρο. Ο δικός του «Βλάχος» που εκθρόνισε από τις σκηνές τον γραφικό του Χ. Κλυνν ήταν περιπαιχτικός, πονηρός, σίγουρος, υπερόπτης. Είχε έρθει να μας κατακτήσει και τα κατάφερε. Η ρατσιστική του μπαρούφα ίσως σημάνει την αρχή του τέλους μιας ταραχώδους δημοφιλίας, που γιγαντώθηκε στην τηλεοπτική αρένα.