Τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος υπουργός;

Τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος υπουργός;

1' 30" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η υπόθεση του Ελληνικού με τα «δάση» και τα «νεότερα μνημεία» δείχνει κάτι πέρα από το προφανές. Τη διχαστική λογική όσων με κάθε τρόπο μάχονται την επένδυση. «Εμείς», οι «απέναντι», έχουμε «αναλάβει την υποστήριξη των συμφερόντων του “επενδυτή” υπεράνω Συντάγματος και νόμων». Αυτά γράφει ο Σύλλογος των Αρχιτεκτόνων που συμμαχεί με την «Επιτροπή Αγώνα». Την πνευματική κατάσταση όσων ζουν σε έναν φανταστικό κόσμο εκφράζει η καταληκτήρια φράση. Ολα αυτά συμβαίνουν «ενώ η Ελλάδα ταξιδεύει στη νέα μνημονιακή καταιγίδα, οι άνθρωποι αφανίζονται και η δημοκρατία έχει υποκατασταθεί από την ολιγαρχία του ευρωπαϊκού και εγχώριου πλούτου».

Συντάσσομαι υπέρ της άποψης να αγνοεί κάποιος όσους προσπαθούν να προκαλέσουν την προσοχή ή όσους επιχειρούν να αποκτήσουν λίγη υπόσταση έστω και με τον αυτοδιασυρμό τους. Εν προκειμένω, όμως, αξίζει να σταθεί κανείς στην όχι αμελητέα παράμετρο ότι οι αρχιτέκτονες, οι αρχαιολόγοι και οι εικαστικοί εκπροσωπούνται συνδικαλιστικά από φορείς που εκφράζουν θέσεις από άλλον γαλαξία. Δεν θα είχε και πάλι καμία σημασία, γιατί ποιος αρχιτέκτονας που κοιτάζει τη δουλειά του ασχολείται με τις ανακοινώσεις του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων… Αλλά εδώ βλέπουμε ότι η ίδια η υπουργός είναι επιρρεπής στην κενολογία που της σερβίρεται ως ηρωικό άλμα στο κενό. Και πάλι αυτό θα αφορούσε πτυχές του χαρακτήρα της, αν η ίδια δεν μας έπειθε με κάθε τρόπο ότι η αντίληψή της για τον νομικό πολιτισμό και την εξ αυτού επιχειρηματολογία είναι μηδαμινή.

Αν ένας υπουργός επηρεάζεται από ανθρώπους που ωρύονται για μνημονιακές καταιγίδες και που αδυνατούν να συσχετιστούν στοιχειωδώς με τους κανόνες της διεθνούς οικονομίας, υπάρχει τεράστιο θέμα. Η Λυδία Κονιόρδου από αφέλεια ή άγνοια συντάχθηκε με το πιο οπισθοδρομικό κομμάτι της κοινωνίας. Το θέμα, όμως, είναι ότι ομάδες γραφικών και περιθωριακών στοιχείων με ανύπαρκτο επαγγελματικό έργο δηλητηριάζουν το κλίμα και εκθέτουν τη χώρα. Αν ένας υπουργός δεν μπορεί να το αντιληφθεί αυτό, εμείς τι να υποθέσουμε για την επάρκειά του;

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή