Οδύσσεια σε γραμμή προτεραιότητας…

Οδύσσεια σε γραμμή προτεραιότητας…

Κύριε διευθυντά

Η ενημέρωση για την πορεία της απονομής της επικουρικής σύνταξης γίνεται από το τηλ. 210-32.75.000 ή με επίσκεψη στα γραφεία, Φιλελλήνων 13-15.

Προσπάθησα λοιπόν την Τρίτη να τηλεφωνήσω. Μετά πολλές προσπάθειες «έπιασα» γραμμή και… ησύχασα! Εις μάτην όμως! Ο αυτόματος τηλεφωνητής με ενημέρωσε ότι οι γραμμές είναι κατειλημμένες και ότι βρίσκομαι σε γραμμή προτεραιότητας. Εντάξει, ας περιμένω, ελπίζω να μην αργήσουν, αποφάσισα. Λάθος. Μετά 20λεπτη αναμονή (σκεφτείτε να μην ήμουν σε προτεραιότητα) η γραμμή έκλεισε από μόνη της! Επιχείρησα άλλες δυο φορές με το ίδιο αποτέλεσμα: Η γραμμή μετά την 20λεπτη αναμονή έκλεινε!

Αναγκάστηκα να πάω στο Σύνταγμα, στη Φιλελλήνων. Και πάλι εις μάτην! «Επεσε το σύστημα», με πληροφόρησε ο αρμόδιος. Σε ερώτησή μου τι μπορώ να κάνω, με παρέπεμψε στο παραπάνω τηλέφωνο!!!

Δεν θα μετρήσω τις ώρες που έχασα, θα αναρωτηθώ όμως δυνατά: «Ως πότε θα ανεχόμαστε τέτοιες συμπεριφορές;».

Ανδρεας Σκουντζος, Γαλάτσι

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή