Τα σχέδιά τους για τα Ι.Χ. και οι άδειες τσέπες μας

Τα σχέδιά τους για τα Ι.Χ. και οι άδειες τσέπες μας

Κύριε διευθυντά

Οι «φωστήρες» των συναρμόδιων υπουργείων ΥΠΟΜΕ και Περιβάλλοντος διερευνούν το ενδεχόμενο Ι.Χ. οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας πριν από το 2010 να περνούν υποχρεωτικά ΚΤΕΟ κάθε χρόνο. Εχω τις εξής ερωτήσεις: 1. Οι χιλιάδες οδηγοί παλαιών οχημάτων με σύστημα LPG (καθαρότερο καύσιμο από τη βενζίνη) θα έχουν την ίδια υποχρέωση; 2. Φορτηγά κλειστού τύπου έως 3,5 τόνων, βαν τροφοδοσίας μαγαζιών και διανομών, όλα αυτά παλαιά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα, όπως και ταξί που ξερνούν αιθάλη, γιατί δεν αποσύρονται άμεσα από την κυκλοφορία; 3. Λεωφορεία των ΟΣΥ ηλικίας άνω των 25 ετών γιατί κυκλοφορούν ακόμη ρυπαίνοντας το σύμπαν;

Μόνο οι οδηγοί παλαιών Ι.Χ. οχημάτων θα πληρώνουν μόνιμα το ελληνικό κράτος; Ενα καινούργιο μικρό χιλιάρι βενζίνης κοστίζει τουλάχιστον 10.000 ευρώ ή κοντά 3.500.000 εκατομμύρια παλαιές δραχμές. Ποιος τα διαθέτει σήμερα; Αφήνουν τίποτα για αποταμίευση, ειδικά τα τελευταία δέκα χρόνια, με τις συνεχείς μειώσεις μισθών και συντάξεων, την πλήρη κατάργηση των δώρων, τις έκτακτες εισφορές και τα τέλη, τους δυσβάσταχτους ή και ληστρικούς φόρους τύπου ΕΝΦΙΑ, τα πανάκριβα προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ; (Π.χ., καφές φακελάκι 4,5 ευρώ, κρέας το κιλό 9 ευρώ τουλάχιστον, προσφορά σού λέει!) Μετά ο άλλος άντε να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Δεν φτάνουν τα προαναφερθέντα; Σαν δεν ντρεπόμαστε λίγο, λέω εγώ!

Σπύρος Γιακουμακης

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή