Είναι μακρύς ο δρόμος κατά της γραφειοκρατίας

Είναι μακρύς ο δρόμος κατά της γραφειοκρατίας

Κύριε διευθυντά

Η σύζυγός μου πλήρωσε κατά λάθος δύο φορές την τελευταία δόση του ΕΝΦΙΑ. Μη έχοντας οποιαδήποτε άλλη ληξιπρόθεσμη ή μη οφειλή προς το Δημόσιο, απέστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΔΕΕ, ικανοποιημένη που υπάρχει πλέον αυτή η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας, ζητώντας την επιστροφή του αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού και δίνοντας το ΙΒΑΝ του τραπεζικού της λογαριασμού για την ανάλογη πίστωσή του.

Η απάντηση ήταν άμεση και σε πολύ ευγενικό ύφος, πλην όμως απογοητευτική. Η διευθέτηση του θέματός της επιβάλλει την αυτοπρόσωπη παρουσία της στο τμήμα εσόδων – επιστροφών της αρμόδιας ΔΟΥ.

Αναρωτιέμαι πώς θα επιτευχθεί ο διακηρυγμένος στόχος της ηλεκτρονικής μόνο επικοινωνίας με τις οικονομικές υπηρεσίες όταν για ένα τόσο απλό ζήτημα απαιτείται η διά ζώσης παρουσία του φορολογουμένου στην εφορία.

Θοδωρος Καραθοδωρος, Ψυχικό