Είναι μακρύς ο δρόμος κατά της γραφειοκρατίας

Είναι μακρύς ο δρόμος κατά της γραφειοκρατίας

Κύριε διευθυντά

Η σύζυγός μου πλήρωσε κατά λάθος δύο φορές την τελευταία δόση του ΕΝΦΙΑ. Μη έχοντας οποιαδήποτε άλλη ληξιπρόθεσμη ή μη οφειλή προς το Δημόσιο, απέστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα προς το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΔΕΕ, ικανοποιημένη που υπάρχει πλέον αυτή η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας, ζητώντας την επιστροφή του αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού και δίνοντας το ΙΒΑΝ του τραπεζικού της λογαριασμού για την ανάλογη πίστωσή του.

Η απάντηση ήταν άμεση και σε πολύ ευγενικό ύφος, πλην όμως απογοητευτική. Η διευθέτηση του θέματός της επιβάλλει την αυτοπρόσωπη παρουσία της στο τμήμα εσόδων – επιστροφών της αρμόδιας ΔΟΥ.

Αναρωτιέμαι πώς θα επιτευχθεί ο διακηρυγμένος στόχος της ηλεκτρονικής μόνο επικοινωνίας με τις οικονομικές υπηρεσίες όταν για ένα τόσο απλό ζήτημα απαιτείται η διά ζώσης παρουσία του φορολογουμένου στην εφορία.

Θοδωρος Καραθοδωρος, Ψυχικό

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή