ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Δεν έχω βίντεο για τις «υπερώριες»

den-echo-vinteo-amp-nbsp-gia-tis-amp-laquo-yperories-amp-raquo-2378034

Κύριε διευθυντά
Πριν από αρκετά χρόνια, σε μια από τις γνωστές συγκεντρώσεις γνωριμίας – σύσφιγξης σχέσεων παλαιών και νέων καθηγητών, στην οποία συμμετείχα και εγώ ως συνοδός της καθηγήτριας συζύγου μου, φιλόλογος άρτι μονιμοποιηθείσα στο Δημόσιο, όχι και τόσο νεαρά, διεκτραγωδούσε την οδύσσειά της στην ιδιωτική εκπαίδευση. Εφερε, λοιπόν, βαρέως ότι πολλές φορές δεν πληρώνονταν οι… «υπερώριες», και δώσ’ του «υπερώριες». Από ουμανιστική διάθεση εμφορούμενος προσπάθησα εμμέσως να τη διορθώσω αναφέροντας τη λέξη με τον ορθό τονισμό της. Εις μάτην όμως, απτόητη η φιλόλογος της ελληνικής γλώσσας εξακολουθούσε να μας κατακεραυνώνει με τις «υπερώριες». Δεν πρέπει, λοιπόν, να μας ξενίζει η στάση της ΟΛΜΕ, η οποία αντιδρά στη βιντεοσκόπηση των μαθημάτων, που πιθανότατα θα φέρει στο φως την εγγενή ανεπάρκεια της εκπαίδευσης και γνώσης των καθηγητών. Βεβαίως, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά μετά την αλλοτρίωση που υπέστη η Παιδεία τις τελευταίες δεκαετίες, συνεπικουρούμενη από την κατάργηση πάσης φύσεως ελεγκτικών μηχανισμών, όπως εκείνου του επιθεωρητή της μέσης εκπαίδευσης τη δεκαετία του 1980. Τα αποτελέσματα τα βιώνουμε τα τελευταία χρόνια διαπιστώνοντας την τραγική ανεπάρκεια των νέων όχι μόνο στην ελληνική γλώσσα, αλλά και στη γνώση. Αντί, λοιπόν, οι καθηγητές μέσω του συνδικαλιστικού φορέα τους να συμβάλλουν στην ανόρθωση της ελλειμματικής Παιδείας μας, κάνουν τα πάντα για να συγκαλύψουν, αν όχι να ενισχύσουν, την ήσσονα προσπάθεια και την ανεπάρκεια. Από κοντά και ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο καθείς εφ’ ω ετάχθη.

Χρηστος Λαμπροπουλος, Πολιτικός μηχανικός