Kύριε διευθυντά

Πρόκειται ασφαλώς για μια σπουδαία εφεύρεση, ένα πολύ σημαντικό όργανο για την καταγραφή των λεπτομερειών πορείας των αεροπλάνων. Επιτυγχάνουν οι ειδικοί μελετώντας τις μαγνητοσκοπημένες πληροφορίες της πτήσης του αεροσκάφους, να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τα πιθανά ποικίλα αίτια που προκάλεσαν την πτώση του αεροσκάφους. Τα συμπεράσματα αυτά, καταλήγοντας στο πιθανότερο αίτιο πτώσης, σαν ένα είδος νεκροψίας, βέβαια, βοηθούν όμως την αποφυγή πτώσης από το ίδιο, τουλάχιστον, αίτιο. Ωστόσο, ενώ αρκετά αεροπλάνα πέφτουν στη θάλασσα, τα μαύρα κουτιά δεν βρίσκονται πάντοτε. Το σκέφτηκα εξαιτίας της πρόσφατης απώλειας του μαλαισιανού αεροσκάφους.

Αραγε, θα ήταν αδύνατο να περιληφθούν στις πρόνοιες κατασκευής αυτών των «μαύρων κουτιών», και προβλέψεις για την περίπτωση πτώσης του αεροπλάνου σε θάλασσα, αν δεν έχουν ήδη αποφασιστεί, βέβαια; Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να προσαρμοστεί στο κουτί ένα σύστημα εύκολης αποδέσμευσής του από το αεροσκάφος, άλλο εξάρτημα ή μέθοδος που να το βοηθά να επιπλεύσει, κι ακόμη ίσως και κάποια μέθοδος «εκτόξευσής» του από το σώμα του βυθιζόμενου αεροσκάφους.

Ετσι και με τη βοήθεια του εκπεμπόμενου σήματος θα είχαμε πολύ σύντομα την ανεύρεση του κουτιού και συνεπώς θα περιορίζονταν σημαντικά οι αόριστες εικοτολογίες για την πτώση. Επιπλέον θα αντιμετωπίζονταν αποτελεσματικά και τα αίτια, περιορίζοντας ακόμη περισσότερο ποικίλους και αδιανόητους λόγους πτώσης αεροσκαφών.

Δημ. Γ. Σμυρλης – Συντ/χος λυκειάρχης

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή